دوشنبه 31 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمد ناطق نوری: ناطق نوری در انتخابات کانديدا نمی‌شود، ايلنا

برخی از بزرگان از آقای ناطق نوری برای کانديداتوری در انتخابات رياست جمهوری دعوت کرده‌اند اما ايشان نه در اين انتخابات بلکه در هيچ انتخابات ديگری کانديدا نخواهد شد.


احمد ناطق نوری برادر علی اکبر ناطق نوری گفت: آقای ناطق نوری نه در اين انتخابات رياست جمهوری بلکه در هيچ انتخاباتی ديگر کانديدا نخواهد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


احمد ناطق نوری عضو هيات رييسه مجلس هشتم در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ايلنا،در مورد برخی اخبار مبنی بر دعوت برخی بزرگان برای حضور ناطق نوری در انتخابات رياست جمهوری تصريح کرد: اين دعوت‌ها صورت گرفته است اما آقای ناطق نه در اين انتخابات و نه در هيچ انتخابات ديگری کانديدا نخواهد شد.
وی در پاسخ به اين سوال که آيا شرايط را برای حضور فراهم نمی‌بينند؟گفت: نه. اصلا بحث شرايط مطرح نيست، همانطور که ايشان قبلا هم اعلام کرده بود در انتخابات کانديدا نمی‌شود.
وی در پاسخ به اين سوال که آيا شما موافق حضور ايشان هستيد،گفت: من مخالف هستم و آقای ناطق عاقل هستند که در انتخابات شرکت نمی‌کنند.
عضو هيات رييسه مجلس در پاسخ به اين سوال که چرا اصولگرايان در انتخابات به اجماع نمی‌سند، تصريح کرد: هنوز فرصت باقی است، بايد منتظر ماند.
ناطق نوری در پاسخ به اين سوال که آيا دولت ائتلافی مد نظر علی اکبر ناطق نوری در انتخابات و توسط اصولگرايان پيگيری می‌شود يا خير؟ گفت: بستگی به سلايق کانديداهايی دارد که در انتخابات شرکت می‌کنند.
وی تاکيد کرد: زمانيکه آقای ناطق اين ايده را مطرح کردند، موضع گرفتند که چرا اين موضوع مطرح شده و جبهه گيری کردند.
وی افزود:اما سرانجام مملکت بايد به اينجا (پيشنهاد دولت ائتلافی) برسد.





















Copyright: gooya.com 2016