چهارشنبه 9 اردیبهشت 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

توهين بی‌سابقه روزنامه کيهان به مهدی کروبی، نوروز

نوروز: روزنامه کيهان در شماره امروز خود در مطلب طنزی با توهين بسيار بی‌ادبانه به حجت الاسلام و المسلمين مهدی کروبی نامزد انتخابات رياست جمهوری وی را بازيچه دست اسرائيل خواند و سطح علم و دانش وی را زير سئوال برد.

به گزارش نوروز، کيهان در شماره چهارشنبه ۹ ارديبهشت خود در ستون گفت‌وشنود و تحت عنوان مطلبی با نام «سواد» با ادبياتی بسيار زشت و زننده به يکی از آخرين بيانيه‌های مهدی کروبی پرداخته و آن را دست پرورده پياده نظام اسرائيل در ستاد دبيرکل حزب اعتماد ملی دانسته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين روزنامه در ادامه مطلب خود پا را فراتر نيز گذاشته و با توهينی آشکار اين نامزد انتخابات رياست جمهوری و رئيس چندين دوره مجلس شورای اسلامی ايشان را به «بی سوادی» در خواندن مطالب و عدم فهم مطالبی که به ايشان ارائه می‌شود خوانده است.

متن نوشته روزنامه کيهان در ذيل آمده است:

سواد (گفت و شنود)

گفت: آقای کروبی يک بيانيه صادر کرده و در آن خطاب به جمهوری اسلامی ايران نوشته است: اعدام کودکان را متوقف کنيد!

گفتم: اين «لاطائلات» را چه کسی در دهان «شيخ اصلاحات»! گذاشته است؟! فقط اسرائيل به ايران اسلامی اين تهمت ها را می زند.
گفت: حتما همان پياده نظام های رژيم صهيونيستی که اين روزها اطراف کروبی پرسه می زنند اين لاطائلات را نوشته اند!
گفتم: مگر شيخ اصلاحات سواد خواندن و نوشتن ندارد که بيانيه اسرائيل را به نام او صادر نکنند؟!
گفت: چه عرض کنم؟ شايد سواد خواندن دارد ولی سواد نوشتن ندارد! يا نوشتن بلد است و خواندن نمی داند يا هر دو را دارد يا هيچکدام را ندارد! يا...
گفتم: قاضی از متهم پرسيد سواد داری؟ جواب داد سواد نوشتن دارم ولی سواد خواندن ندارم! قاضی با تعجب يک تکه کاغذ به او داد و گفت چند جمله بنويس و متهم چند خط کج و کوله کشيد و به دست قاضی داد. قاضی با تعجب نگاه کرد و ورقه را دست متهم داده و گفت؛ خودت بخوان ببينم چی نوشته ای؟ و متهم جواب داد؛ آقای قاضی! عرض کردم که من فقط سواد نوشتن دارم، سواد خواندن ندارم!





















Copyright: gooya.com 2016