یکشنبه 13 اردیبهشت 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بی‌خبری از وضعيت شهناز غلامی، وبلاگ‌نويس و روزنامه‌نگار، مجموعه فعالان حقوق بشر

شهناز غلامی وبلاگ‌نويس و روزنامه‌نگار دو ماه است که در بازداشت به سر می‌برد و از وی خبری نيست.

شهناز غلامی روزنامه‌نگار آذربايجانی و نويسنده‌ی وبلاگ آذرزن از حدود دو ماه پيش بازداشت شده و هيچ خبری از وضعيت و محل نگه‌داری وی در دست نيست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


محمدعلی‌ دادخواه که در پرونده‌ی قبلی اين فعال حوزه‌ی زنان به عنوان وکيل وی حضور داشت نسبت به وضعيت او اظهار بی‌خبری کرده و گفته است که موکل‌اش تا کنون تماسی با وی نداشته است. بنا بر گفته‌ی دادخواه خانم غلامی در اين دوره از بازداشت دارای اتهام جديدی است و به دليل اين‌که نتوانسته است تا به حال از اين وبلاگ‌نويس خبری دريافت کند و خود وی هم تماسی نداشته، نمی‌تواند به عنوان وکيل او کاری کند.

شهناز غلامی پيش‌تر در اوائل پاييز ۱۳۸۷ بازداشت و به مدت دو ماه در بازداشتگاه اطلاعات و سپس در زندان تبريز در بند زندانيان خطرناک و معتاد زن به سر برد. وضعيت وی به گونه‌يی بود که مجبور به اعتصاب غذا شد. وی پس از آزادی محاکمه و به شش ماه زندان محکوم شد. اتهام او در پرونده‌ی قبلی «تبليغ عليه نظام» عنوان شده بود.

شهناز غلامی دارای يک دختر کوچک و پدر و مادری مسن است و کسی را ندارد که پی‌گير وضعيت وی باشد. همين امر سبب شده که بازداشت دوباره‌ی اين وبلاگ‌نويس و روزنامه‌نگار در هاله‌يی از سکوت و بی‌خبری باشد.





















Copyright: gooya.com 2016