یکشنبه 13 اردیبهشت 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

انتقاد مهدوی کنی از موضع کيهان درباره کروبی، جهان نيوز

آيت الله مهدوی کنی، دبير کل جامعه روحانيت مبارز در جلسه درس اخلاق خود از اين گونه مواضع و نوشته های شريعتمداری ابراز ناخشنودی کرده و ناراحتی شديد خود را اعلام می کند.
نوشته جنجالی کيهان درباره مهدی کروبی اعتراض دوباره بزرگان روحانيت را به دنبال داشت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش جهان، مطلب ستون گفت و شنود کيهان که زمينه نگارش نامه انتقادی کروبی از شريعتمداری را به همراه داشت موجب شد تا آيت الله مهدوی کنی، دبير کل جامعه روحانيت مبارز در جلسه درس اخلاق خود، از اين گونه مواضع و نوشته های شريعتمداری ابراز ناخشنودی کرده و ناراحتی شديد خود را اعلام کند. عمده گلايه و دلخوری آيت الله مهدوی کنی در زمينه زير سوال رفتن شان روحانيت و خدمات مسئولان و بزرگان انقلاب بوده است.
گفتنی است که پس از انتشار يادداشتی در کيهان که طی آن از ترور خاتمی خبر داده شده بود،آيت الله مهدوی کنی در سخنانی در جمع اعضای جامعه روحانيت مبارز ضمن انتقاد به نوشته کيهان به حسين شريعتمداری اعتراض کرده بود.





















Copyright: gooya.com 2016