چهارشنبه 23 اردیبهشت 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محسن اژه‌ای: دستگيری چند نفر در پرونده پرتقال‌های اسرائيلی، حکم رکسانا صابری تاييد نظر کارشناسی وزارت اطلاعات است، ايلنا

اينکه دادگاه تجديد نظر رکسانا صابری را به دو سال حبس تعليقی محکوم کرده است، نشان دهنده احراز شدن جرم وی و تاييد نظر کارشناسی وزارت اطلاعات است.


وزير اطلاعات از دستگيری چند نفر در پرونده پرتقال های اسرائيلی خبر داد.
به گزارش خبرنگار ايلنا، محسن اژه‌ای در حاشيه جلسه دولت در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اينکه مسلم شده است، پرتقال‌ها از اسرائيل وارد نشده‌اند و مارک جعلی بوده است، افزود: معلوم است که اين جريان با هدف تخريب دولت و تحت‌الشعاع قراردادن فعاليت‌های ضدنژادپرستی دولت صورت گرفته است که در اين رابطه تعدادی هم احضار و دعوت شده‌اند که نتايج بررسی‌ها بعدا اعلام خواهد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی درباره افزايش خشونت در غرب کشور گفت: در اين زمينه مسووليت اصلی با قرارگاه است که وزارت اطلاعات در حد لازم همکاری‌ها را انجام داده است.
وی درباره اينکه چرا عليرغم اعلام وزارت اطلاعات مبنی بر جاسوسی رکسانا صابری‏، حکم وی دستخوش تغييرات زيادی شد، گفت: اينکه دادگاه تجديد نظر نيز وی را به دو سال حبس تعليقی محکوم کرده است، نشان دهنده احراز شدن جرم رکسانا صابری و تاييد نظر کارشناسی وزارت اطلاعات است.
محسن اژه‌ای خبراقدام به بمب گذاری يک خانم در ميدان تجريش را کذب محض خواند.
وزير اطلاعات با اشاره به برخی مطالب منتشر شده در مطبوعات و اظهارات حاميان برخی کانديداها در روزهای اخير گفت: متاسفانه برخی با جعل اخبار وپخش شايعات نه تنها به دولت ضربه می‌زنند، بلکه ذهن مردم را مشوش می‌کنند و آب آسياب دشمنان می‌ريزند.
وی افزود: کانون اين خبرسازی‌ها شناخته شده است و در صورت تداوم تخريب ناچار هستيم، وارد عمل شويم و آنها را به مردم معرفی کنيم.
وی در اين زمينه به انتشار اخباری مانند استعفای رييس بانک مرکزی در برخی رسانه‌ها اشاره کرد.
وزير اطلاعات گفت: در مورد کانون‌های شناخته شده ما تذکر می‌دهيم و اميدواريم مشکل حل شود و در مواردی که کانون‌های ناشناخته در حال تخريب دولت هستند نيز حاضر هستيم به قوه قضاييه کمک کنيم.
وی افزود: ممکن است به وزارت اطلاعات در شناسايی اين کانون‌ها انتقاداتی وارد باشد و اگر کوتاهی صورت گرفته است از مردم عذرخواهی می‌کنيم.





















Copyright: gooya.com 2016