چهارشنبه 30 اردیبهشت 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دفاع مهدی کروبی از اکبر اعلمی، سحام نيوز

کروبی: اعلمی انسانی صريح، شجاع و جانبازی مورد علاقه من است

سحام نيوز: مهدی کروبی کانديدای دهمين دوره انتخابات رياست جمهوری در مراسم پرسش و پاسخ دانشجويان دانشگاه محقق اردبيلی در پاسخ به انتقاد نماينده بسيج دانشجويی که چرا شما تقاضای مناظره آقای اعلمی را نپذيرفتيد اظهار داشت: هنوز رقابت های انتخاباتی وارد فاز مناظره نگرديده است . البته آقای اعلمی انسانی صريح ، شجاع و جانبازی که در سالهای دفاع مقدس در جبهه های جنگ و برای دفاع از کيان کشور حضوری جدی داشتند .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


کروبی در ادامه افزود: آقای اعلمی همکار ما در مجلس بود و علاوه بر آنکه نظرات و عقايدش را همواره بصورت شفاف و صريح بيان می کرد دارای يک شخصيت و يک زندگی ساده ای است .

کروبی در ادامه افزود: از بابت علاقه ای که به ايشان داشتم برای تائيد صلاحيت ايشان در انتخابات هشتم مجلس شورای اسلامی تنها دو بار با مقام معظم رهبری ديدار و گفتگو داشتم . کروبی در ادامه تاکيد کرد: من نه تاکنون مناظره ای انجام دادم و نه تاکنون مناظراتی آغاز شده است.





















Copyright: gooya.com 2016