دوشنبه 4 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازتاب کنفرانس رضايی در فرانس پرس، ایرنا

خبرگزاري فرانسه" در گزارشي سخنان "محسن رضايي" نامزد انتخابات رياست جمهوري ايران را در کنفرانس خبري امروز(يکشنبه) بازتاب داد.

لینک به خبر مرتبط خبرگزاري فرانسه

اين خبرگزاري گزارش داد :"محسن رضايي" فرمانده سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامي روز يکشنبه اعلام کرد که مي تواند با "يک حمله" ، اسرائيل را متوقف کند و در صورتي که به رياست جمهوري ايران انتخاب شود، اين رژيم جرات تهديد جمهوري اسلامي را ندارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رضايي در کنفرانس خبري امروز خود گفت: "دولت من ، موشک ها ، تانک ها و نيز سياست خارجي را مي شناسد و از نقاط حساس اسرائيلي ها مطلع است و مي تواند با يک حمله ، آنها را براي هميشه متوقف کند."

وي که از رقباي "محمود احمدي نژاد" رئيس جمهوري ايران در انتخابات 22 خرداد است ، افزود: "اگر دولت به ما سپرده شود، اسرائيل جرات تهديد ايران را نخواهد داشت زيرا، اسرائيلي ها و آمريکايي ها، ما و دوستانمان را مي شناسند."
رضايي خاطر نشان کرد: "حضور ما در دولت ، در حکم يک عامل بازدارنده در برابر تهديدها عمل مي کند.""

اين خبرگزاري افزود: "وي اين سخنان را پس از انتشار نظرسنجي دانشگاه "تل آويو "منتشر کرد که از حمايت دو سوم اسرائيلي ها از حمله فوري به تاسيسات هسته اي ايران حکايت دارد.

رضايي پيش از اين از احمدي نژاد به شدت انتقاد و او را به مخاطره جويي و کشاندن ايران به لبه پرتگاه متهم کرده بود."





















Copyright: gooya.com 2016