سه شنبه 5 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فيس‌بوک: فيلتر شدن آدرس ما در ايران شرم‌آور است، آفتاب

آفتاب: وبسايت اينترنتی فيس‌بوک که در رده وبسايت‌های شبکه‌های اجتماعی قرار می‌گيرد، فيلتر شدن آدرس خود در ايران را به دليل نگرانی‌‌های سياسی، «شرم‌‌آور» خوانده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش سرويس بين الملل آفتاب، «اليزابت ليندر»، سخنگوی وبسايت اينترنتی فيس‌بوک در اظهار نظری اعلام کرد: «ما از گزارش‌هايی مبنی بر قطع دسترسی کاربران ايران به فيس‌بوک، متاسفيم؛ به خصوص در وضعيتی که رای دهندگان ايرانی برای کسب اطلاعات در مورد کانديداها و مواضع آن‌ها، به اينترنت روی آورده‌اند».

گفتنی است در طول يک دهه گذشته، اينترنت و ساير فن آوری‌های نوين، به بازيگری مهم در زمينه جنبش‌های سياسی ايران، تبديل شده‌اند.

سخنگوی فيس‌بوک همچنين اضافه کرد: «ما بر اين عقيده‌ايم که مردم سراسر دنيا بايد اين توانايی را داشته باشند که از فيس‌بوک به عنوان ابزاری برای برقراری ارتباط و تبادل اطلاعات با دوستان، خانواده و همکارانشان استفاده کنند. اين مسئله که نگرانی‌‌های سياسی و فرهنگی کشوری، به ايجاد محدوديت در دسترسی به وبسايت‌ها منجر می‌شود، شرم‌آور است».





















Copyright: gooya.com 2016