سه شنبه 5 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فيس‌بوک رفع فيلتر شد، آفتاب

به گزارش آفتاب، تنها ۴ روز پس از آنکه Facrbook، شبکه اجتماعی پرطرفدار اينترنتی، از سوی مقام‌های مسؤول در ايران فيلتر شد، کاربران اينترنتی، از امروز مجدداً می‌توانند بدون استفاده از راه‌های دور زدن فيلترينگ به اين سايت مراجعه کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين در حالی است که در کنفرانس خبری روز دوشنبه محمود احمدی‌نژاد با خبرنگاران رسانه‌های خارجی، خبرنگار CNN از وی درباره‌ فيلتر شدن سايت فيس‌بوک پرسيد که احمدی‌نژاد در پاسخ گفت: «ميليون‌ها سايت در دنيا فعاليت می‌کنند و در ايران نيز قابل دسترسی هستند. بايد بپرسم که موضوع چيست، اما در مورد اين‌که گفته می‌شود عليه دولت نوشته است، آن‌قدر سايت و نشريه عليه دولت می‌نويسند که با يکی دو مورد حل نمی‌شود. ما مشی تحمل‌پذيری را انتخاب کرده‌ايم. حرفی زده می‌شود و ما نيز تحمل می‌کنيم‌؛ لذا نيازی به بسته شدن سايتی نيست».

وی افزود: «اگر سايتی شاکی عمومی داشته باشد اعلام کرده‌ايم نبايد بسته شود و در مورد شاکی خصوصی بايد رسيدگی شود».

اين برای دومين بار است که Facebook در ايران رفع فيلتر می‌شود! برخی از آگاهان، گسترش فعاليت‌های انتخاباتی رقبای دولت و به خصوص طرفداران مهندس ميرحسين موسوی را در اين محيط مجازی، دليل اصلی فيلترينگ دوباره اين سايت اعلام کرده بودند.





















Copyright: gooya.com 2016