پنجشنبه 7 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اطلاعيه رامين ناصح، دبيرکل کانون آينده نگری ايران در تکذيب امضای يک بيانيه

امروز متنی در سايتهای اينترنتی منتشر شد با عنوان «اعلام موجوديت همبستگی برای دموکراسی و حقوق بشر در ايران» و امضای جمعی از شخصيتهای مختلف سياسی و حقوق بشری در ذيل آن ذکر شده است. با کمال تعجب مشاهده نمودم در اين بيانيه نام اينجانب نيز در ميان نامهای کسانی که با آنها دارای کمترين اشتراک در ديدگاهها هستم، ذکر شده است. و طرفه‌تر اينکه نام من با ذکر عنوان دبير تشکل فرهنگی «کانون آينده‌نگری» آمده است!



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


من ضمن احترام به مردمسالاری و حقوق بشر، صدور اين بيانيه و عضويت در اين ائتلاف و هر گروه و جبهه و تشکل سياسی ديگری را قويا تکذيب نموده، از صادر کنندگان اين بيانيه کذايی به‌دليل اينکه بدون اجازه و اطلاع اينجانب و جمع ۲۰ نفری اعضای شورای مرکزی کانون آينده نگری، نام من و تشکل متبوعم را ذيل اين متن درج کرده‌اند، به شدت گله مند و ناخرسندم. مرزبندی من و کانون با بسياری افرادی که نام آنها ذکر شده، آشکار است. ما اين اقدام غير اخلاقی را محکوم نموده، خواستار درج اين تکذيبيه در تمام رسانه‌هايی که بيانيه مزبور را چاپ کرده‌اند، می‌باشيم.

به اميد نهادينه شدن روحيه و منش اخلاقی در بين نخبگان و فعالان مدنی ايرانی!

رامين ناصح
دبير کانون آينده نگری ايران





















Copyright: gooya.com 2016