چهارشنبه 6 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بيانيه جبهه ملی ايران - اروپا در پشتيبانی از "همبستگی برای دمکراسی و حقوق بشر در ايران"

هم ميهنان گرامی
در آستانه دهمين دور انتخابات رياست جمهوری در حالی که نامزدهای حکومتی در دادن وعده هايی که اجرای آن ها قانونن هم جزو اختيارات آن ها نيست از يکديگر سبقت می گيرند، تشکيل «همبستگی برای دمکراسی و حقوق بشر در ايران» نويدبخش آغاز پيکاری اصولی و آشتی ناپذير برای احقاق حق حاکميت ملت و استقرار يک جمهوری دمکراتيک و سکولار در ايران می باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در وضعيت کنونی که خواست حياتی عزل حکومت سرکوب گر، ضد ملی و ننگين حاکم قابل فهم است، لزوم ارائه چشم اندازی ملی، سکولار و دمکراتيک نيز يک ضرورت ملی و تاريخی می باشد.

برای نيروهای آزادی خواه، دمکرات و سکولار که خواهان تعويض حاکميت ضد دمکراتيک کنونی هستند گريزی جز مبارزه مسالمت آميز برای اعمال اراده آزاد مردم در يک انتخابات آزاد و منصفانه وجود ندارد. در راستای گذر از ساختار فعلی قدرت بايد جنبش های اجتماعی- سياسی موجود در پيکاری هماهنگ و هدفمند، گام به گام همه پيش شرط های لازم يک انتخابات آزاد را به کف آورند و حکام واقعی قدرت را وادار به عقب نشينی کنند.

جبهه ملی ايران- اروپا تشکيل «همبستگی برای دمکراسی و حقوق بشر در ايران» را به ملت ايران شادباش می گويد و همه نيروهای آزاديخواه، دمکرات و سکولار را به پشتيبانی فعال از اين تشکل فرا می خواند.

پاينده ايران

پويا و پابرجا باد پيکار ملت ايران برای آزادی و دمکراسی

شورای عالی جبهه ملی ايران- اروپا
پنجم خرداد ١٣٨٨





















Copyright: gooya.com 2016