پنجشنبه 14 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نامه اعتراضی فرزند ناطق نوری نسبت به برخورد احمدی نژاد در مناظره شب گذشته، ياری

فرزند حجت الاسلام ناطق نوری در نامه ای سرگشاده به مير حسين موسوی شيوه مناظره تلويزيونی وی با رقيب انتخاباتی اش را ستود و از اتهام وارد شده بر خود و خانواده‌اش در اين مناظره گلايه کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش پايگاه خبری ياری، در نامه سرگشاده مصطفی ناطق نوری به مير حسين موسوی آمده است: بی مقدمه مايلم مراتب سپاس و خرسندی عميق خود را به عنوان يک شهروند ايرانی از متانت و بزرگواری توام با صداقت جنابعالی درمناظره تلويزيونی که چون روزنی از نور در برابر تاريکی و بی صداقتی ، يک بار ديگر اميد را به دل ايرانيان نگران حق سرازير نمود، ابراز دارم.

درادامه اين نامه آمده است: آن جا که در سايه تزوير و تظاهر به مهدويت و طلب فرج ، اصول ايمانی و تاکيدات دينی و قواعد اخلاقی که بناست فلسفه غايی فرج امام عصر(عج) باشد، آن گونه لگد مال جهل گرديد و دل های مومنانی که در پس اين سال ها، با اميد به حاکميت اخلاق دينی، سختی های اين راه دراز دفاع از آرمان ها را به جان خريدند، اين چنين به لرزه افتاد.

اينجانب با مدد اميد به آينده های روشن، اين بار سنگين افترايی را که در پيشگاه ميليون ها نفر، بر من و خانواده ام روا گرديد و قلبم را بی رحمانه آزرد، به نوبه خود تحمل می نمايم و تنها به عنوان يک ايرانی و نيز جانباز کوچک دوران دفاع مقدس همگام و هم نفس خيل عظيمی از ايرانيان مصمم که دل در گرو تغيير وضع موجود دارند و بی صبرانه آرزوی روزهای سبز اين مرز و بوم را در دل می پرورانند ، با شما نجواگونه می گويم " اندکی صبر سحر نزديک است."





















Copyright: gooya.com 2016