شنبه 16 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ثمره هاشمی: احتمال درگيری و جدال در خيابان‌ها در روزهای آينده بعيد نيست، ايلنا

نصب بنرها صرفاً جلوی ستادهای تبليغاتی مجاز است و در بقيه اماکن مجاز نيست و بنرهايی که به صورت غير قانونی در اماکن غيرمجاز نصب شده است بايد به سرعت جمع‌آوری شود.

رييس ستاد هماهنگی حمايت‌های مردمی محمود احمدی‌نژاد گفت: توصيه ستاد هماهنگی حمايت‌های مردمی دکتر احمدی‌نژاد اين است که کليه کسانی که از طرفداران آقای احمدی نژاد هستند، خونسردی خود را در همه موارد حفظ کنند و مراقبت لازم را داشته باشند و در مواردی که احتمالاً پيش آيد با مراجع مربوط ارتباط برقرار و از درگيری و برخورد به شدت پرهيز کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايلنا، سيدمجتبی ثمره هاشمی در پاسخ به اين‌که برخی اخبار واصله حاکی است بعضی از وابستگان يکی از ستادها قصد دارند ايجاد اغتشاش کنند، نظر شما چيست و چه اقداماتی بايد انجام شود، افزود: از قبل هم اين موضوع پيش‌بينی می‌شد که سياست‌هايی برای ايجاد اغتشاش در بعضی از ستادها وجود داشته باشد. با توجه اينکه در هفته گذشته چندين بار افرادی به عنوان عاملان يکی از ستادها به ستادهای ما حمله کرده‌اند و زد و خوردهای اتفاق افتاده است بعيد نيست که قصد ايجاد اغتشاش همچنان در دستور کار باقی باشد و در روزهای آينده فشارهای بيشتری از طريق ايجاد درگيری و جدال در خيابان‌ها و ساير موارد به وجود آيد.
وی افزود: توصيه ستاد هماهنگی حمايت‌های مردمی دکتر احمدی‌نژاد اين است که کليه کسانی که از طرفداران آقای احمدی نژاد هستند، خونسردی خود را در همه موارد حفظ کنند و مراقبت لازم را داشته باشند و در مواردی که احتمالاً پيش آيد با مراجع مربوط ارتباط برقرار و از درگيری و برخورد به شدت پرهيز کنند.
ثمره هاشمی ادامه داد: همچنين از هواداران دکتر احمدی‌نژاد انتظار داريم در زمان تبليغات اختلالی در حرکت خودروها پيش نيايد و مزاحمتی برای ديگران ايجاد نشود، چون آقای دکتر به هيچ وجه راضی به اين گونه حمايت از ايشان نيست که به کسی آسيبی برسد و يا حقی از کسی ضايع شود.
بنابر اين گزارش وی در پاسخ به اينکه ديده می‌شود با وجود توصيه‌های ستاد حمايت‌های مردمی بعضی افراد با بی‌توجهی به قوانين، بنرهايی را در سطح خيابان‌ها به نام‌های مختلف نصب کرده‌اند، در اين صورت عملکرد ستاد حمايت مردمی چه خواهد بود ، گفت: همانطور که در اطلاعيه‌ها و مصاحبه‌های قبلی ذکر شده است رعايت قانون از ضرورياتی است که کليه ستادهای حاميان آقای احمدی‌نژاد بايد به آن پايبند باشند . ضمن تشکر از همه کسانی که مشتاقانه در حمايت از دکتر تبليغاتی را انجام می‌دهند اکيداً توصيه می‌شود که قانون را زير پا نگذارند.
ثمره هاشمی افزود: نصب بنرها صرفاً جلوی ستادهای تبليغاتی مجاز است و در بقيه اماکن مجاز نيست و در صورتی که بنرهايی به صورت غير قانونی در اماکن غيرمجاز نصب شده است به سرعت جمع‌آوری شود. همچنين از نصب پوستر بر روی تابلوهای راهنمايی و رانندگی ، ساختمان‌های اداری و در تمامی اماکنی که پيش‌بينی نصب پوستر نشده است به شدت خودداری کنند و صرفاً در محلهای که شهرداری‌ها معين کرده‌اند اقدام به نصب پوستر کنند.
رييس ستاد هماهنگی حمايت‌های مردمی احمدی‌نژاد همچنين با محکوم کردن انتشار برخی عکس‌ها گفت: انتشار عکس‌ها اقدامی غيراخلاقی و خلاف موازين شرعی و حقوقی و عرفی است و مسلماً افرادی که به چنين اقدامی دست می‌زنند صرفاً قصد تخريب آقای احمدی‌نژاد را دارند که به هيچ وجه مورد تاييد اين ستاد نيست ، لذا از کليه حاميان آقای احمدی‌نژاد انتظار می‌رود که با هوشياری تمام عمل کنند.





















Copyright: gooya.com 2016