جمعه 22 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هوگو چاوز برای احمدی نژاد آرزوی موفقيت کرد، رجانيوز

خبرگزاری آسوشيتدپرس از کاراکاس گزارش داد: رييس جمهوری سوسياليست ونزوئلا برای همتای ايرانی اش در تلاش برای انتخاب مجدد در انتخابات رياست جمهوری ايران در روز جمعه آرزوی موفقيت کرد.

"هوگو چاوز" روز پنجشنبه در جمع هواداران خود، "محمود احمدی نژاد" را "مبارزی شجاع برای انقلاب اسلامی، مدافع جهان سوم و در ستيز عليه امپرياليسم امريکا" توصيف کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


چاوز از ۱۰ سال پيش که قدرت را به دست گرفت، بنای روابط محکمی را با ايران پايه ريزی کرده که اين امر بر سطح نگرانی واشنگتن افزوده است. دو کشور ايران و ونزوئلا بر سطح همکاری های خود در زمينه های مختلف از سرمايه گذاری گرفته تا بخش توليد افزوده اند. ايران در حال حاضر در ونزوئلا خودرو، تراکتور و دوچرخه توليد می کند.

چاوز همچنين به هوادارانش گفت که از همسويی با انتقادات بين المللی از کره شمالی به دليل انجام يک انفجار هسته ای زيرزمينی خودداری می کند. اين آزمايش که اولين آزمايش اتمی کره شمالی از سال ۲۰۰۶ تاکنون بود، ۲۵ ماه مه (۴ خرداد ماه) انجام شد.

رييس جمهوری ونزوئلا خاطر نشان کرد: آنها اين مساله (آزمايش هسته ای کره شمالی) را محکوم می کنند اما من اين کار را نمی کنم. من به خودم اجازه نمی دهم که تحت فشار قرار بگيرم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016