شنبه 23 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

انتظار هواداران اصلاح طلبان در اطراف وزارت کشور، ايران امروز

بنا برگزارش‌های رسيده، کليه اعضای ستادهای اصلاح طلبان و هواداران آنها بمنظور بيشگيری از هر نوع مداخله و دستکاری در آرای مردم، در اطراف ساحتمان وزارت کشور در حيابان فاطمی تهران تا حصول نتيجه به انتظار حواهند نشست. همچنين کليه اصلاح طلبان و هواداران آنها در مراکز استان ها و شهرستان ها نيز در اطراف استانداری ها و فرمانداری ها اطراق حواهند کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در اين حرکت خود جوش که تا صبح ادامه خواهد يافت، مردم با در دست گرفتن شمع اقدامی نمادين را در پاسخ به جريانات دوره نهم انتخابات رياست جمهوری برگزار خواهند کرد. موسوی و کروبی نيز پيش از اين مردم را به بيداری و هوشياری در ساعات شمارش آراء دعوت کرده‌اند.

گفته می شود اصلاح طلبان ازسوی انتظامات مستقر در مراکز تجميع آرا تهديد شده‌اند که گويا حکم تير دارند و مانع تجمع مردم حواهند شد. اما اصلاح طلبان تصميم دارند به رغم تهديد ها در انتظار نتايج آرا در برابر وزارت کشور و استانداری ها و فرمانداری بست بنشينند. اين تجمع تنها کاری است که هم اکنون می توان انجام داد. اين فرصت را نبايد از دست داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016