چهارشنبه 27 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ميرحسين موسوی برای همدردی با خانواده‌های شهدا و مصدومان وقايع اخير؛ خواستار حضور مردم با نماد سوگواری در مساجد و تکايا شد، ايلنا

ضمن اعلام همدردی با بازماندگان خانواده شهدا و مصدومان وقايع اخير از همگان درخواست می‌کنم عصر روز پنج شنبه به هرصورت ممکن اعم از اجتماع در مساجد يا برگزاری راهپيمايی‌های مسالمت آميز همدردی خود را با بازماندگان اعلام کنند.


ايلنا: ميرحسين موسوی با انتشار بيانيه‌ای از مردم ايران خواست برای همدردی با خانواده‌های شهدا و مصدومان وقايع اخير، روز پنج شنبه با نماد سوگواری در مساجد و تکايا اجتماع کنند و يا به راهپيمايی مسالمت آميز بپردازند.
به گزارش ايلنا، متن اين بيانيه به شرح زير است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بسمه تعالی
ملت شريف ايران
همانگونه که می‌دانيد طی روزهای گذشته و در نتيجه برخوردهای غيرقانونی و خشونت بار با منتقدان و معترضان نسبت به نتايج انتخابات رياست جمهوری شماری از هموطنانمان مصدوم و تعدادی نيز به شهادت رسيده‌اند. اينجانب ضمن عرض تسليت به خانواده‌های شهدا و همدردی با مصدومان و مجروحان از همگان درخواست می‌کنم بعد از ظهر روز پنج شنبه بيست و هشتم خردادماه به هرصورت ممکن، اعم از اجتماع در مساجد و تکايا و يا برگزاری راهپيمايی‌های مسالمت آميز با استفاده از نمادهای سوگواری همدردی خود را با بازماندگان اعلام کنند و بديهی است که خود نيز در اين مراسم شرکت خواهم کرد.

ميرحسين موسوی


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016