جمعه 29 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مهدی و فائزه هاشمي رفسنجاني ممنوع الخروج شده‌اند، فارس

مهدی و فائزه فرزندان هاشمي رفسنجاني ممنوع الخروج شده‌اند.

به گزارش فارس فائزه و مهدي هاشمي رفسنجاني كه نقش آنان در تحريك و ساماندهي برخي تجمعات غيرقانوني و اغتشاشات و تخريب‌هاي روزهاي اخير آشكار شده است، ممنوع الخروج شده‌اند.

رسانه‌های اصولگرا این روزها اتهامات متعددی را بر اساس شواهد و مدارک رسانه‌ای خود نسبت به فعالیت پشت پرده مهدی هاشمی در پشتیبانی مالی و رسانه‌ای از معترضین خیابانی منتشر کرده‌ند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


پيش از اين تشكل‌هاي دانشجويي و گروهي از دانشجويان دانشگا‌ه‌هاي كشور با برگزاري تجمع در برابر دادستاني تهران خواستار برخورد قضايي با فرزندان هاشمي رفسنجاني که به زعم آنان از عوامل اصلی این بحران هستند، شده بودند.

مهدی نکونام نائب‌رئیس کمیسیون اصل نود و کاندیدای معاونت قوه‌قضائیه در دوره جدید نیز چند روز پیش با انتقاد نسبت به اهمال قوه‌قضائیه نسبت به برخورد با عوامل اصلی اغتششات گفته بود:« اگر بنده در دستگاه قضايي مسئوليت داشتم همه كساني كه در بروز ناامني و اغتشاش دخالت داشته‌اند را محاكمه مي‌كردم. كشور قانون دارد و هيچ احدي نمي‌تواند مردم را به قانون شكني فرا خواند و يا با تحريك افكار عمومي در سطح جامعه هرج و مرج ايجاد كند.»

فائزه هاشمی که سخنان موهن وی علیه رئیس‌جمهور در سالگرد دوم خرداد در ورزگاه آزادی انتقادات زیادی را در پی داشت، در تجمع غیرقانونی مقابل درب سازمان صداوسیما با درخواست از اغتشاشگران برای ادامه اعتراضات خیابانی در سخنانی با توهین به سیدمحمدخاتمی رئیس‌جمهور اسبق ایران وی را به عدم ادامه راه پدر خود و زمینه‌سازی برای حضور دیکتاتورها در ایران متهم کرده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016