یکشنبه 31 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اسدالله بادامچيان، عضو کميسيون ماده ۱۰ احزاب: برای برگزاری تجمعات آرام مجوز می‌دهيم اما...، ايلنا

به تمامی کسانی که بخواهند تجمع آرام برگزار کنند، مجوز می‌دهيم اما به راهپيمايی‌هايی که زمينه ساز اغتشاش باشند، مجوز نمی‌دهيم.


اسدالله بادامچيان با بيان اينکه کميسيون ماده ۱۰ احزاب، به تمامی کسانی که بخواهند تجمع آرام برگزار کنند، مجوز خواهد داد، گفت: اما به راهپيمايی‌هايی که زمينه ساز اغتشاش باشند، مجوز نمی‌دهيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار ايلنا، اين عضو کميسيون ماده ۱۰ احزاب با حضور در جمع خبرنگاران مجلس در پاسخ به اينکه چرا وزارت کشور به کسانی که درخواست تجمع می‌کنند، مجوز نمی‌دهد، گفت: در خواست‌های مد نظر شما برای اقداماتی که مسالمت آميز باشد، نبود.

به اعتقاد وی، اعتراض به روند انتخابات بايد از طريق مجاری قانون باشد و نه راهپيمايی‌های غير مسالمت آميز و بدون مجوز که زمينه ساز اغتشاش می‌شود.
بادامچيان با تاکيد بر اينکه به اين موارد نمی‌توان مجوز داد، افزود: برای امری که در آن اغتشاش ايجاد می‌شود، مجوز نمی‌دهيم چون وزارت کشور طبق قانون نمی‌تواند به تجمع‌هايی که زمينه ساز اغتشاش است،مجوز بدهد.

عضو کميسيون سياست داخلی وشوراها در پاسخ به اينکه پس چرا برای برخی تجمعات ديگر که از سوی حاميان احمدی‌نژاد برگزار می‌شود، مجوز صادر می‌کنيد؟ گفت: چون احساس کرديم که آنها ارامش را حفظ می‌کنند. برای تجمعاتی که آرامش را حفظ می‌کنند می‌توان مجوز صادرکرد اما برای تجمعاتی که آرامش را بهم می‌زنند و زمينه ساز اغتشاش است، نه.

وی با تاکيد بر لزوم جداسازی حساب کانديداها و حاميانشان از اغتشاش‌گران در پاسخ به اينکه چطور می‌توان ميان آنها تمايزی قائل شد؟ گفت: کانديداها مثل آقای موسوی نبايد بيانيه‌های تند بدهند اگر هر کسی خودش را از اين اغتشاشات کنار بکشد، ديگر زمينه سوء استفاده فراهم نخواهد شد.
بادامچيان در پايان خاطرنشان کرد: کانديداها نبايد حاميانشان را به اغتشاش دعوت کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016