سه شنبه 2 تیر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

چهره‌های اصلاح‌طلب بعد از اعتراف مقابل دوربین آزاد می‌شوند؟، پارلمان‌نیوز

به گزارش پارلمان‌نیوز پایگاه خبری فراکسیون خط امام مجلس شورای اسلامی، در حالی‌که اکثر قریب به اتفاق رسانه‌های اصلاح‌طلب مورد سانسور و یا توقیف و فیلترینگ قرار گرفته است و در این روزها کمتر مرجعی حاضر به پاسخگویی در خصوص وضعیت ده‌ها چهره سیاسی اصلاح‌طلب است هر روز در رسانه‌های برون مرزی و در محیط مجازی اخباری که صحت و سقم آن به دلیل عدم اطلاع‌رسانی مسئولان مشخص نیست منتشر می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری فراکسیون خط امام(ره)مجلس«پارلمان‌نیوز»، یکی از شایعاتی که در روزهای اخیر در محیط‌های مجازی و برخی سایت‌های خبری و وبلاگ‌ها با وسعت زیادی منتشر شده است خبری است از شکنجه مصطفی تاج‌زاده، عبدالله رمضان‌زاده و محسن امین‌زاده در زندان، که متاسفانه به دلیل سکوت مسئولان هر روز این خبر برای بسیاری واقعی‌تر به نظر می‌آید.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


همچنین در انبوه شایعات تولید شده این شایعه به گوش می‌رسد که این سه چهره اصلاح‌طلب که همگی از مسئولان نظام جمهوری اسلامی نیز بوده‌اند به شرط اعتراف مقابل دوربین آزاد می‌شوند، شایعه‌ای که باز هم به دلیل سکوت مراجع مسئول در حال تبدیل شدن به یک واقعیت برای عموم مردم است.

از سوی دیگر ادامه حبس سعید حجاریان که بدون پرستار و بدون درمان‌هایی که از زمان ترور به صورت مرتب بر روی او انجام می‌شده است سلامت جسمی او را به شدت به خطر انداخته موجی از نگرانی را در بین خانواده، دوستان و هوادارانش ایجاد کرده است.

به نظر می‌رسد اطلاع‌رسانی شفاف در اسرع وقت توسط مسئولان قضایی و امنیتی در خصوص وضعیت افراد بازداشت شده می‌تواند به روشن شدن فضا و حاکم شدن آرامش نسبی بر خانواده‌های بازداشت شدگان کمک شایانی کند و جلوی انتشار شایعات بیشتر بدین ترتیب گرفته شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016