دوشنبه 8 تیر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سرمایه: پاسخ محتشمی‏پور به "هتاکی" خبرنگار فارس

به نوشته روزنامه سرمایه خبرنگار خبرگزاری فارس که قصد داشت همسر سیدمصطفی تاج زاده را مورد تمسخر قرار دهد و اتهاماتی را علیه تاج زاده مطرح کند، با واکنش قاطع فخرالسادات محتشمی پور مواجه شد.

همسران بازداشت شدگان حوادث اخیر و برخی از خانواده های دانشجویان که پس از انتخابات دستگیر شده و محل نگهداری آنها مشخص نیست به دعوت فراکسیون خط امام دیروز به مجلس آمده بودند تا این فراکسیون را در جریان پیگیری های خود و وضعیت بازداشت شدگان قرار دهند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


هنگام عبور همسر مصطفی تاج زاده از راهروهای پارلمان به سمت فراکسیون خط امام خبرگزاری فارس- که شب 22 خرداد و پیش از پایان رای گیری، خبر پیروزی احمدی نژاد را منتشر کرد- خود را به خانم محتشمی پور رساند و سوالی را در مورد اعترافات امیرحسین مهدوی مطرح کرد و گفت: «می گویند به زودی اعترافات تاج زاده هم منتشر می شود».

همسر تاج زاده ابتدا قصد پاسخگویی نداشت اما با اصرار این خبرنگار که مرتب با حالت تمسخر این جمله را تکرار می کرد که می گویند تاج زاده اعتراف کرده، گفت: «حتماً تحت شکنجه شما غ...ف اعتراف کرده است.»

خبرنگار فارس خطاب به محتشمی پور گفت: «تو به اسم خبرنگار به مجلس آمده ای؟» محتشمی پور به او پاسخ داد: «من خبرنگار نیستم اما تو هم خبرنگار نیستی غ...ف هستی.» در این لحظه خبرنگار فارس در حالی که به محتشمی پور اهانت می کرد مجبور به ترک آن محل شد که این رفتار خبرنگار خبرگزاری حامی احمدی نژاد و بی حرمتی های او اعتراض برخی خبرنگاران را برانگیخت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016