شنبه 13 تیر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ضرغامی، رييس سازمان صدا و سيما: با "فيس بوک" ، "تويتر" و "يوتيوب" نمی توان با مردم ريشه دار اسلامی مقابله کرد، ايلنا


در روزهای بعد از انتخابات ، دشمنان تاريخی و قسم خورده ملت سرمايه گذاری ها و تلاش های فوق العاده ای را از طريق شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی (سايبری) انجام داد ، غافل از اينکه با پديده های جديدی چون” فيس بوک”و ...


شبکه استانی سيمای مرکز گلستان در مراسمی با حضور رئيس سازمان صدا و سيما ، بر روی ماهواره قرار گرفت .
به گزارش ايلنا ، در اين مراسم که امام جمعه ، استاندار ، نمايندگان مردم گلستان در مجلس شورای اسلامی ، جمعی از هنرمندان و ديگر مسئولان استان حضور داشتند ، رئيس سازمان صدا و سيما حضور استثنايی مردم را در انتخابات ۲۲ خرداد ماه ، حماسه ای افسانه ای خواند و گفت: شرکت بی سابقه مردم در اين انتخابات تمام تحليل گران جهانی را دچار شگفتی کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ضرغامی افزود: دليل اصلی تبليغات پرحجم و بی سابقه استکبار عليه انتخابات که به بهانه بعضی اعتراضات و ناآرامی ها در تهران صورت می گرفت نيز همين بوده است.
رئيس سازمان صدا و سيما گفت: در روزهای بعد از انتخابات ، دشمنان تاريخی و قسم خورده ملت سرمايه گذاری ها و تلاش های فوق العاده ای را از طريق شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی (سايبری) انجام داد ، غافل از اينکه با پديده های جديدی چون « فيس بوک» ، «تويتر» و «يوتيوب» يا صدای آمريکا و صدای انگليس نمی توان با ملت بزرگ و ريشه دار ايران اسلامی مقابله کرد.
ضرغامی افزود: سياست تبليغاتی رسانه ملی قبل از انتخابات برپايه اطلاع رسانی دقيق، تبيين برنامه های نامزدها و همچنين ايجاد شور و هيجان عمومی بود که سير علمی و حرفه ای آن بويژه در برنامه های مناظره در سطح جهانی ، تحسين شد .
رئيس سازمان صدا و سيما گفت : تبيين اقدامات اعتمادآفرين نظام در همه حوزه ها توسط دستگاه های ذی ربط ، ايجاد آرامش و امنيت اجتماعی و مقابله موثر با سياست های تبليغاتی و ضد مردمی شبکه های استعماری از جمله محورهای عملکرد رسانه ملی در ايام پس از انتخابات بود.
ضرغامی افزود: در آينده نزديک و با حضور کارشناسان و تحليل گران از همه جناح های سياسی چگونگی حضور شگفت انگيز ۴۰ ميليونی مردم در انتخابات و ريشه يابی حوادث پس از آن در برنامه های رسانه ملی بررسی خواهد شد.
رئيس سازمان صدا و سيما با اشاره به قرار گرفتن شبکه سيمای مرکز گلستان بر روی ماهواره گفت : اين استان با برخورداری از طبيعت زيبا ، تنوع قومی و مذهبی و سرمايه های گردشگری ، فرصت خوبی را برای آشنائی مخاطبان جهانی با ابعاد گسترده فرهنگی و اجتماعی ايران بزرگ فراهم خواهد کرد.
همزمان با قرار گرفتن شبکه استانی گلستان بر روی ماهواره از ۱۱ طرح راديويی و تلويزيونی ديگر بهره برداری شد که برای اجرای آنها ۴۲ ميليارد و ۶۰۰ ميليون ريال هزينه شده است.
استوديو های توليد سيما و موسيقی و نيز ايستگاههای راديويی و تلويزيونی از جمله طرح هايی است که در استان گلستان به بهره برداری رسيدند.
با بهره برداری از اين طرح ها ، ۱۳ روستای فاقد شبکه تلويزيونی تحت پوشش برنامه های تلويزيونی قرار گرفتند و پوشش شبکه های راديويی و تلويزيونی در مناطق کور افزايش يافت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016