پنجشنبه 18 تیر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

درگيری های شديد در ميدان انقلاب و شعار مرگ بر خامنه ای، فعالين حقوق بشر و دمکراسی

مردم در خيابانهای ۱۶ آذر و کارگر و اطراف آن تجمع کردند و با نيروهای سرکوبگر درگير شدند.

جوانان و مردم طی درگيريهای که با نيروهای سرکوبگر داشتند توانستند راه را باز کنند و بسوی ميدان انقلاب حرکت کنند ميدان انقلاب ،۱۶ آذر و خيابان کارگر بيشترين تعداد جمعيت در آن متمرکز هستند. تعداد جمعيت در آنجا به هزاران نفر می رسد و هر لحظه بر تعداد آنها افزوده می شود. درگيريها در اين مناطق بسيار گسترده است و تعداد زيادی از جوانان دستگير شدند. فقط در ميدان انقلاب ساعت ۱۹:۳۰ در حدود ۱۶ نفر دستگير شدند آمار دستگيريها بسيار زياد است. همچنين تعداد زيادی از مردم در اثر ضربات باتوم بشدت زخمی شدند همچنين بصورت گسترده اقدام به پرتاب گاز اشک آور و گاز فلفل می کنند . درگيريها بشدت ادامه دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مردم و بخصوص جوانان با هر حمله ای که توسط نيروهای سرکوبگر صورت می گيرد و جوانان دستگير می شوند جمعيت يک صدا شعار مرگ بر خامنه ای ،مرگ بر ديکتاتور را سر ميدهند. همچنين جوانان وقتی که به مقابله با نيروهای سرکوبگر بر می خيزند با شعار نترسيد نترسيد ما همه با هم هستيم را سر ميدهند.

نيروهای تحت امر ولی فقيه علی خامنه ای ، گارد ويژه، سپاه پاسداران،بسيج و لباس شخصيها بصورت گسترده ای و بی سابقه ای در مناطق مرکزی حضور دارند و بصورت وحشيانه به مردم بی دفاع يورش می برند. بنابه گفتۀ شاهدان عينی با تمام توان نيروهای خود را وارد آنجا کرده اند و همچنين به تعداد آنها افزوده می شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016