جمعه 19 تیر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

كاوه مظفری بار ديگر بازداشت شد، تغيير برای برابری

تغيير برای برابری - کاوه مظفری در حاليکه عصر امروز، به همراه خانم بيات (مادر همسرش) به دليل وخامت حال ايشان راهی بيمارستان مصطفی خمينی واقع در خيابان ايتاليا بودند توسط ماموران امنيتی در نزديکی خانه خود باز داشت شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


خانم بيات می گويد به خاطرتظاهرات ۱۸ تيرماه مسيرها بسته بود و موفق نشديم به بيمارستان برسيم و مجبور شديم برگرديم ، در راه بازگشت به منزل، کاوه را نيروهای لباس شخصی دستگير کردند .اين در حالی است که حال عمومی خانم بيات اصلا مساعد نبوده و از ماموران می خواهد که کاوه را آزاد کنند با اين حال آنها هيچ توجهی به خواسته او نمی کنند و با گفتن اينکه " اين شخص کاوه مظفری است و شناسايی شده است" او را به يکی از ون های گشت ارشاد که به منظور انتقال بازداشته شده های اعتراضات خيابانی در آنجا حضور داشت، منتقل می کنند. بنا بر اظهارات خانم بيات، ايشان نيز تهديد به دستگيری شده بودند.کاوه مظفری فعال جنبش زنان و از اعضای کمپين يک ميليون امضا، روز ۴ تيرماه، پس از ۵۴ روز به قيد وثيقه ۵۰ ميليون تومانی از زندان اوين آزاد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016