دوشنبه 29 تیر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جهان نیوز: بازداشت تیم های ترور موسوی و کروبی

به گزارش جهان نیوز با هوشیاری نهادهای امنیتی و اطلاعاتی توطئه شوم ترور دو تن از کاندیداهای معترض دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یعنی مهدی کروبی و میرحسین موسوی ناکام ماند.

این سایت حامی دولت گزارش داد، یک منبع اگاه از دستگیری تیم تروریستی کارکشته که برای ترور موسوی وکروبی به کشور وارد شده بودند خبر داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


این افراد که در قالب پنج تیم و از طریق مرزهای خوزستان وارد کشور شده بودند قبل از آنکه بتوانند اقدامی مرتکب شوند توسط ماموران امنیتی کشور دستگیر و روانه زندان شدند.

دستگیری این افراد و بازجویی های به عمل آمده نشان داد که پنج تیم که چهار تیم آنان دستگیر و یک تیم از آنان متواری شده است از عوامل منافقین بوده و در اردوگاه اشرف عراق تعلیم دیده بودند. هدف از ورود این افراد به کشور ترور میرحسین موسوی ومهدی کروبی و نسبت دادن آن به نهادهای انقلاب بود که با اطلاع به موقع دستگیر و از خرابکاری آنان جلوگیری به عمل آمد.

گفتنی است که در آخرین روزهای مانده تا 22خرداد برخی گروهک های ضدانقلاب قصد داشتند با کار گذاشتن بمبی در هواپیمای حامل سید محمد خاتمی همین سناریو را پیاده کنند که با دخالت نیروهای حفاظت پرواز این نقشه نیز ناکام ماند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016