سه شنبه 30 تیر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

گسترش سيطره نهادهای امنيتی بر زندان اوين، هرانا

مجموعه فعالان حقوق بشر در طی گزارشی از افزايش بازداشت شدگان سياسی و امنيتی در زندان های کشور خبر داد اين نهاد همچنين می افزايد سيطره نهادهای امنيتی بر بندهای مختلف زندان اوين رو به گسترش بوده است

خبرگزاری هرانا : با افزايش بازداشت شدگان سياسی و امنيتی سيطره نهادهای امنيتی بر بندهای مختلف زندان اوين رو به گسترش است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بنابر گزارشات دريافتی نهادهای امنيتی و در راس آن وزارت اطلاعات علاوه بر بند ۲۰۹ مديريت بندهای ۲۴۰ و ۲۴۱ که پيش تر در اختيار حفاظت قوه قضائيه بود و همچنين قرنطينه ۷ که بندی جديد التاسيس در طبقه زيرين اندرزگاه ۷ با ظرفيت ۱۰۰ نفر (جمعيت حاضر افزون بر ۴۰۰ نفر) است را بعهده گرفته است. اين موضوع اماکنی چون بند ۲ الف که متعلق به اطلاعات سپاه پاسداران در زندان اوين است را در بر نمی گيرد.

در حال حاضر نيروهای امنيتی مورد نياز، از اماکن ديگری به زندان اوين منتقل شده و در مديريت و اداره امور اماکن نگهداری زندانيان اعتراضات اخير شرکت دارند. با کمرنگ شدن نقش سازمان زندانها و بالطبع قوه قضائيه در زندان اوين اين زندان بزرگ به سمت هر چه امنيتی شدن حرکت می کند.

همچنين لازم به يادآوری است عليرغم آزادی بيش از صد شهروند زندانی طی روزهای ۲۶ و ۲۷ تيرماه کماکان صدها معترض و زندانی سياسی حوادث اخير در زندان اوين و اماکن ديگر نگهداری می شوند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016