پنجشنبه 1 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آيت‌الله خزعلی: اگر از ولايت فقيه بگذريم هيچ چيز باقی نمی‌ماند، ايسنا

- وهابيت ضد شيعه نيست، بلکه ضد اسلام است


اجلاس سالانه هيات امنای بنياد بين‌المللی غدير عصر چهارشنبه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ايسنا، آيت‌الله خزعلی در اين جلسه با اشاره به ويژگی‌های ولايت در نهج‌البلاغه و روايات اسلامی اظهار کرد: آنچه امروز برای ما لازم است تجليل ولايت فقيه است و اگر از آن بگذريم هيچ چيز باقی نمی‌ماند.

دبير کل بنياد بين‌المللی غدير در بخش ديگری از سخنانش با اشاره به انتخابات اخير رياست‌جمهوری گفت: به لطف خدا انتخابات بسيار عالی برگزار شد و هر چه تلاش کردند هم ابطال نشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی اضافه کرد: پس از انتخابات شورای نگهبان ابتکار به خرج داد و يک دهم آرا را دوباره شمارش کرد و همه ديدند که مشکلی وجود ندارد. ما به عظمت ولايت فقيه است که به اينجا رسيده‌ايم.

خزعلی با اشاره به وقايع پس از انتخابات افزود: مردم کشته شدند و بانک‌ها خراب شد، اما اکنون عده‌ای می‌گويند بايد زندانی‌ها را که از همين اغتشاش‌گران بودند آزاد کنيد. آن وقت که اغتشاش می‌کردند سکوت می‌کرديد و حالا می‌گوييد آنها را آزاد کنيد؟ شرايط امروز بحرانی نيست، بلکه الان آلودگی پيدا شده، مانند آلودگی هوا که بر اثر گرد و خاک ايجاد می‌شود و به زودی هم فرو می‌ريزد.

دبير کل بنياد بين‌المللی غدير در بخش ديگری از سخنانش به مساله‌ وهابيت اشاره کرد و گفت: موضوع وهابيت موضوع ضد شيعه نيست بلکه ضد اسلام و ساخته‌ انگليس و فرانسه در ۲۰۰ سال قبل است.

خزعلی در پايان گفت: زمانی در جمع برخی علمای سنی به آن‌ها گفتم سنی در نظر ما محترم است، ولی وهابيون ضد اسلام هستند و افراد برجسته‌ اسلام را خراب کردند.

به گزارش ايسنا، در اين جلسه جمعی از هيات امنای بنياد بين‌المللی غدير از جمله حجت‌الاسلام والمسلمين رييسی معاون اول قوه قضائيه، سرلشگر رحيم صفوی مشاور مقام معظم رهبری، محمدنبی حبيبی دبيرکل حزب موتلفه اسلامی، حجت‌الاسلام و المسلمين اختری دبيرکل مجمع جهانی اهل بيت، آيت‌الله موحدی کرمانی، آيت‌الله غيوری، حسينی قزوينی، مهديون و لولاچيان حضور داشتند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016