چهارشنبه 7 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تماس بهزاد نبوی با همسرش، ايلنا

هوشنگ پوربابايی: موکلانم اگر مرتکب هر جرمی شده باشند، خواستار اعمال قانون هستيم و حتی اگر شديدترين و پراهميت ترين جرايم را مرتکب شده باشند نبايد حق حضور وکيل و اطلاع خانواده هايشان از وضعيت آنها را سلب کرد.


ايلنا: وکيل بهزاد نبوی از تماس وی با همسرش در شب گذشته خبر داد.
هوشنگ پوربابايی با اعلام اين خبر به خبرنگار ايلنا، گفت: بعد از حدود يک ماه از زمان بازداشت بهزاد نبوی‏، وی شب گذشته با منزل تماس گرفت و ۱۰ دقيقه با همسرش صبحت کرد و ما و خانواده‌اش را از نگرانی درآورد.
وی تصريح کرد: در تماسی که موکلم با همسرش داشت از محل نگهداری خود اظهار بی‌اطلاعی کرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


پوربابايی که علاوه بر وکالت بهزاد نبوی، وکالت محسن ميردامادی و مصطفی تاج‌زاده را برعهده دارد اظهار داشت: تاکنون تنها موفق شده‌ام که وکالت نامه را به امضای ميردادمادی برسانم
وی ادامه داد: اطلاع خانواده‌ها از وضعيت بازداشت‌شدگان از حقوق بديهی است که در نامه‌های مکرر خانواده‌ها به مسوولين رعايت بديهی‌ترين موارد قانونی تقاضا شده است.
پوربابايی با ابراز نگرانی از وضعيت موکلان خود اظهارداشت:از مسوولان قوه قضاييه خواستار اجرای صحيح و دقيق مواد قانونی از جمله قانون اساسی، قانون آيين دادرسی کيفری و قانون حفظ قانون شهروندی هستم.
وی تاکيد کرد :موکلانم اگر مرتکب هر جرمی شده باشند،خواستار اعمال قانون هستيم و حتی اگر شديدترين و پراهميت ترين جرايم را مرتکب شده باشند نبايد حق حضور وکيل و اطلاع خانواده هايشان از وضعيت آنها را سلب کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016