چهارشنبه 7 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پيام تسليت سازمان دانش آموختگان (ادوار تحکيم وحدت) به سميرا صدری و علی جمالی در آستانه چهلمين روز شهادت داود صدری

انا لله و انا اليه راجعون

سرکار خانم سميرا صدری و جناب آقای علی جمالی
اعضای محترم شورای سياستگذاری و مرکزی سازمان دانش آموختگان ايران

شهادت مظلومانه جوان سرفراز و فرزند نيکنام و نيک انجام وطن "داود صدری" -از بستگان شما- ما را نيز همچون تمامی آزادی‌خواهان اين ديار، به سوگ نشانده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


گرچه چهل روز است که ندای "داود" از طنين افتاده، اما يقين داريم که گلوله‌های نشسته بر پيکر پاک اين شهيد آزاده گرچه جان او را ستانده اما خون داود تا هميشه آوای آزادی‌خواهی و حق طلبی را از گلوگاه آزادی در گوش تاريخ تکرار خواهد کرد و ريشه های درخت آزادی ملت ايران را تنومند تر از پيش خواهد ساخت.

خانواده داغدار و سرفراز صدری بدانند که بی شک مزدورانی که سلاح‌های خود را در روز ۲۵ خرداد و پس از آن به سوی شايسته ترين فرزندان اين مرز و بوم نشانه رفتند، تا ابد امکان اختفای جرايم هولناک خود را نخواهند داشت و بی شک "روز جزا" به آنان نزديکتر از آن است که می‌پندارند.

سازمان دانش آموختگان ايران (ادوار تحکيم وحدت) با درود به روح شهيدان راه آزادی به ويژه شهيد مظلوم داود صدری ، مراتب تسليت و تعزيت کليه اعضاء اين سازمان را به خانواده شهيد صدری اعلام داشته و با آرزوی بالاترين مقامات نزد باريتعالی برای آن عزيز از دست رفته و ديگر شهيدان فجايع اخير، از خداوند برای ملت ستمديده‌ی ايران و به ويژه پدر، مادر و کليه وابستگان شهيد داود صدری صبر و استقامت مسألت می‌دارد.

روابط عمومی سازمان دانش آموختگان ايران اسلامی (ادوار تحکيم وحدت)
۷/۵/۸۸


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016