چهارشنبه 7 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دعوت به تظاهرات در برابر سفارت جمهوری اسلامی در بروکسل، چهارشنبه ۵ اوت

هموطنان عزيز

حکومت جمهوری اسلامی با بی‌اعتنايی به خواست عمومی و اعتراضات مردمی به تقلب صورت گرفته در انتخابات اخير رياست جمهوری، قصد دارد برای آقای محمود احمدی‌نژاد مراسم تحليف برگزار کند. مراسم تحليف محمود احمدی نژاد رئيس جمهوری منتصب، غير قانونی و کودتايی ايران در روز چهارشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۸۸(برابر با ۵ اوت۲۰۰۹)، دو روز پس از تنفيذ حکم رياست جمهوری وی توسط آقای علی خامنه ای رياست حکومت اسلامی برگزار خواهد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين مراسم در حالی برگزار می شود که بسياری از مردم کشورمان به نتيجه انتخابات معترض هستند و از طريق راهپيمايی های مسالمت آميز، به اشکال گوناگون خواست خود مبنی بر ابطال انتخابات را بيان کرده و می کنند. اين در حالی است که حکومت بجای پاسخ مناسب به خواسته های برحق مردم، دست به سرکوب خونين و بی رحمانه ايشان زده است. در نتيجه سرکوب اعتراض های مردمی توسط نيروهای حکومتی-دولتی، بسياری از جوانان، زنان، سياستمداران و فعالان اجتماعی به همراه روزنامه نگاران کشورمان بازداشت شده و بنا بر آمار منابع دولتی، دست کم چهار هزار نفر دستگير و افزون بر ۱۰۰ نفر کشته و صدها نفر ديگر مجروح شده اند.
هموطنان گرامی
کانون دفاع از حقوق بشر در ايران- بلژيک، برای اعتراض به مراسم تنفيذ و تحليف قلابی محمود احمدی نژاد که فاقد هرگونه ارزش مدنی – مردمی و ملی است، تظاهراتی را در روز چهارشنبه ۵ اوت ۲۰۰۹ ساعت ۵ بعد از ظهر در برابر سفارت جمهوری اسلامی در بروکسل سازماندهی کرده است. با حضوری گسترده و متحد در اين تظاهرات، بايد بار ديگر جهانيان را متوجه اين امر مهم بنماييم که محمود احمدی نژاد رئيس جمهور قانونی مردم ايران نيست!


- شرکت در اين تظاهرات "نه" به احمدی نژاد است؛
- شرکت در اين تظاهرات "نه" به علی خامنه ای است؛
- شرکت در اين تظاهرات "نه" به ديکتاتوری است؛
- شرکت در اين تظاهرات برای مطالبه آزادی تمام زندانيان سياسی در ايران است؛
- شرکت در اين تظاهرات برای دفاع از خواسته های بر حق و دموکراتيک مردم ايران است.


آدرس: روبروی سفارت جمهوری اسلامی در بروکسل
زمان: ساعت ۵ بعد از ظهر، روز چهارشنبه ۵ اوت ۲۰۰۹

کانون مدافعان حقوق بشر در ايران- بلژيک
۲۹ ژوئيه ۲۰۰۹

Adresse: Av. F. Roosevelt,15
1050 BXL
Le mercredi 5 Août
à 17h.
TEL: 0476.551832


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016