یکشنبه 11 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

يک سال حبس تعليقی برای نفيسه آزاد، تغيير برای برابری

نفيسه آزاد به اتهام "اقدام عليه امنيت ملی از طريق تبليغ عليه نظام" به يک سال حبس تعليقی محکوم شده است. اين حکم به مدت سه سال در تعليق خواهد بود. شعبه ۳۰ دادگاه انقلاب تهران در حالی اين حکم را برای اين عضو کمپين صادر کرده است که پيش از اين دو متهم ديگر اين پرونده را از همين اتهام تبرئه کرده بود. نفيسه آزاد در منطقه کوهستانی توچال در بهمن ماه سال گذشته و به همراه دو داوطلب کمپين يک ميليون امضا بازداشت شد و پس از گذراندن ۶ روز در بازداشت به قيد کفالت آزاد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


تا کنون بيش از ۶۰ عضو کمپين يک ميليون امضا با اتهامی مشابه دستگير شده اند. عده ای از اعضای کمپين از اتهام اقدام عليه امنيت ملی به دليل جمع آوری امضا برای تغيير قوانين تبعيض آميز تبرئه شده اند، عده ای نيز احکام زندان برای همين اتهام گرفته اند. رويه قضايی در پرونده های کمپين يک ميليون امضا طی سه سال گذشته رويه ثابتی نبوده است.

نفيسه آزاد ابراز اميدواری کرد که با توجه به آخرين حکم دادگاه تجديد نظر در پرونده پرستو اللهياری که جمع آوری امضا و عضويت در کمپين را جرم ندانسته بود، با پرونده او نيز در مرحله تجديد برخورد منصفانه تری صورت گيرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016