یکشنبه 11 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سخنگوی کارگزاران: اگر احمدی نژاد اظهاراتش را اصلاح نکند، هاشمی رفسنجانی در مراسم تنفيذ شرکت نمی‌کند، ايلنا

اگر آقای احمدی‌نژاد در فرصت باقی مانده اظهارتش را در خصوص آقای هاشمی اصلاح نکند ،ايشان در مراسم تنفيذ شرکت نخواهد کرد.

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی در خصوص حضور يا عدم حضور آيت‌الله هاشمی رفسنجانی در مراسم تنفيذ گفت: اگر احمدی نژاد در فرصت باقی مانده اظهاراتش را در خصوص آقای هاشمی اصلاح کند ،ايشان در مراسم تنفيذ حضور خواهند يافت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


حسين مرعشی در گفت وگو با خبرنگار ايلنا در پاسخ به سوالی در خصوص حضور يا عدم حضور آيت الله هاشمی رفسنجانی در مراسنم تنفيذ،گفت:من سخنگوی آقای هاشمی نيستم ولی تا آنجا که مطلع هستم ايشان از باب علاقه و احترامی که به رهبر انقلاب دارند اين تمايل وجود دارد که در اين مراسم شرکت کنند.

وی افزود: از آنجا که مراسم فردا مربوط به آقای احمدی‌نژاد است و ايشان در مناظره با آقای موسوی سخنان بی اساسی نسبت به آقای هاشمی مطرح کردند و حتی بعد از تذکر خصوصی رهبری به احمدی‌نژاد و موضع گيری صريح در نماز جمعه ۲۹ خرداد حاظر به اصلاح مواضع خود نشدند به نظر می‌رسد اگر در فرصت باقی مانده اظهارتش را در خصوص آقای هاشمی اصلاح نکند ،ايشان در مراسم تنفيذ شرکت نخواهند کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016