یکشنبه 11 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بادامچيان: عدم حضور هاشمی و خاتمی در مراسم تنفيذ مهم نيست، مهر

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی در مورد عدم حضور خاتمی و هاشمی رفسنجانی در مراسم تنفيذ گفت: اين موضوع، موضوع مهمی نيست و بستگی به نظر شخصی افراد دارد.
اسدالله بادامچيان، قائم مقام حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص احتمال عدم حضور هاشمی رفسنجانی، خاتمی و سيد حسن خمينی در مراسم تنفيذ گفت: اين موضوع يک موضوع شخصی است ، بسته به اختيار افراد است و موضوع مهمی هم نيست که بخواهيم در مورد آن اظهار نظر کنيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی همچنين با اشاره به دادگاه اخير برخی چهره های اصلاح طلب، از اصلاح طلبان خواست تا آخر دادگاه صبر کنند و از هم اکنون دادگاه را زير سئوال نبرند.

قائم مقام موتلفه اسلامی خواستار عبرت گرفتن اصلاح طلبان و بازگشت آنان به آغوش انقلاب و نظام شد.

بادامچيان در مورد عدم محاکمه محمد علی ابطحی در دادگاه ويژه روحانيت گفت: قبلا هم سابقه داشته است که افراد غير روحانی در دادگاه ويژه روحانيت محاکمه شوند، اين موضوع بستگی به نظر قاضی و قوه قضاييه دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016