جمعه 16 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

گزارش يک شاهد عينی از حضور گسترده مردم در شب نيمه شعبان در خيابان وليعصر، موج سبز آزادی

گزارش زير، مشاهدات يک شاهد عينی از وضعيت خيابان و ميدان وليعصر در شب نيمه شعبان است که برای «موج سبز آزادی» ارسال شده است. از ديگر موج آفرينان نيز می‌خواهيم گزارش خود را با ذکر جزئيات و به صورت ويراسته و قابل انتشار برای ما ارسال کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ما امشب ميدان ولی عصر و خيابان ولی عصر بوديم. خيابان مملو از جمعيت بود خيلی ها با تی شرت و شال سبز بودند. اطراف ميدان ولی عصر هم پر بود از نيروی ضد شورش. حتی شب نيمه شعبان هم آماده باش بودند.

خيابان شلوغی غير قابل وصفی داشت. نمی دونم واقعا مردم برای نشان دادن اعتراض آمده بودند يا چون شب جمعه و شب عيد بود، ولی به هر حال من تا به حال خيابان وليعصر رو اينجوری نديده بودم. البته به کسانی هم که پوشش سبز مثل تی شرت يا خانمها شال و مانتوی سبز داشتند گير نمی دادند.

توی چهره های نيروهای ضد شورش هم خستگی نمايان بود، درست مثل گرگی که برای به دست آوردن طعمه ساعتها کمين کرده، اما چيزی نصيبش نشده. به محض تاريک شدن هوا هم باز مثل شبهای گذشته مردم با زدن بوق شروع به اعلام اعتراض کردند، ولی چون تقريبا ترافيک بود، باز هم ايرادی بهشون گرفته نشد. اما بوق ماشينهای معترض و حامی جنبش سبز رو به خوبی می شه تشخيص داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016