سه شنبه 20 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تاکيد هاشمی رفسنجانی بر حفظ حقوق متهمان در ديدار با اعضای کانون وکلا، ايلنا

* تامين حق دفاع مردم به نحو مطلوب از ارکان مهم توسعه قضائی است/گسترش فرهنگ حقوقی و قضائی در سطح جامعه در ايجاد فضائی مناسب برای کاهش جرائم و همچنين کاهش اطاله دادرسی پراهميت است


رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام تاکيد کرد:حفظ شان و جايگاه کليه امور قضائی از جمله قضاوت و وکالت و همچنين حقوق متهم می‌تواند ضامن مهمی برای وجود عدالت در احکام صادره باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايلنا ،آيت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی در ديدار با جمعی از اعضای هيات مديره کانون وکلای دادگستری با اشاره به سياست کلی قضائی نظام جمهوری‌اسلامی ايران، تامين حق دفاع مردم به نحو مطلوب را از ارکان مهم توسعه قضائی عنوان کرد.
وی گسترش فرهنگ حقوقی و قضائی در سطح جامعه را در ايجاد فضائی مناسب برای کاهش جرائم و همچنين کاهش اطاله دادرسی پراهميت بيان کرد و گفت: حفظ شان و جايگاه کليه امور قضائی از جمله قضاوت و وکالت و همچنين حقوق متهم می‌تواند ضامن مهمی برای وجود عدالت در احکام صادره باشد.
همچنين در ابتدای اين ديدار سيد محمدجندقی رئيس کانون وکلای دادگستری مرکزی و همچنين چند تن از اعضای اين کانون به اختصار مطالبی را در خصوص تاريخچه شکل‌گيری و همچنين نحوه فعاليت و مسائل جاری اين کانون را به اطلاع رساندند و بر ضرورت استقلال کانون وکلا تاکيد کردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016