سه شنبه 20 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

"فيس بوک ها" و "ای ميل"ها تحت کنترل، گفتگوی راديو بين المللی فرانسه با بيژن ماجری، متخصص انفورماتيک

بيژن ماجری، پژوهشگر در دانشگاه "ژوسيو" می گويد امکان دسترسی به محتوای "ميل" ها و "فيس بوک" ها کاملأ ممکن است اما به دليل حجم مبادلات نياز به بودجۀ هنگفتی دارد. در نتيجه می توان اين کار را مورد به مورد انجام داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


شهلا رستمی - چندی است که نه تنها خبر ورود مسئولان ايرانی به "فيس بوک ها" و "ای ميل"های افراد بازداشت شده شنيده می شود، بلکه شايعه ای به تازگی در ايران پيچيده که بر مبنای آن دانشجويانی که از خارج وارد فرودگاه امام خمينی می شوند، ناچارند "پسورد" های خود را به مسئولين بدهند. البته نمی توان به اين شايعه ها که ما چندان از آنها اطلاع دقيقی نداريم، توجه چندانی کرد اما در مورد خبر اول، نمونه های غير قابل انکاری در دست هست که از جمله آنها "وبلاگ" خانم هنگامه شهيدی است که گر چه در زندان به سر می برد اما "وبلاگش" به روز می شود و يا اينکه دوستان افراد بازداشت شده از آن ها "ميل" و يا دعوت برای پيوستن به "فيس بوک"، دريافت می کنند.

از بيژن ماجری، پژوهشگر در دانشگاه "ژوسيو" پرسيدم اين کار آيا آسان است ؟ چگونه می شود فهميد که "فيس بوک" و "ای ميل"هايمان مورد سوءاستفاده قرار گرفته اند ؟

[برای شنيدن گفتگو، اينجا را کليک کنيد]


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016