پنجشنبه 22 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزارت خارجه آلمان سفير ايران را احضار کرد، تمامی کشورهای اتحاديه اروپا توافق کرده‌اند که سفرای جمهوری اسلامی را احضار کنند، ايلنا

سخنگوی وزارت خارجه آلمان گفت که تمامی کشورهای عضو اتحاديه اروپا توافق کرده‌اند که سفرای جمهوری اسلامی ايران را برای ادای توضيحات احضار کنند.


ايلنا: مقام‌های برلين طی اقدامی مداخله‌جويانه برای اعتراض نسبت به بازداشت معترضان سياسی، سفير ايران در آلمان را احضار کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، «آندرياس پشکه»، سخنگوی «فرانک والتر اشتاينماير»، وزير خارجه آلمان گفت: «در توافق با ساير شرکای اروپايی، سفير ايران را احضار کرديم تا بار ديگر نگرانی خود را اعلام و بر لزوم آزادی فوری افرادی که در جريان اعتراضات اخير ايران دستگير شده‌اند، تاکيد کنيم.»
پشکه افزود که در اين ديدار درباره پرونده «کلوتيلد ريس»، شهروند فرانسوی که به اتهام جاسوسی در ايران بازداشت شده است نيز گفت‌وگو شد.
سخنگوی وزارت خارجه آلمان همچنين گفت که تمامی کشورهای عضو اتحاديه اروپا توافق کرده‌اند که سفرای جمهوری اسلامی ايران را برای ادای توضيحات احضار کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016