جمعه 23 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

برنامه لباس شخصی‌ها برای حمله به دفتر روزنامه اعتماد ملی، موج سبز آزادی

در حالی که دولت کودتا، روند سرکوب مردم و منتقدان را به بهانه اجرای قانون ادامه می‏دهد، لباس شخصی‌های حامی کودتا نيز بيکار ننشسته‌اند و با وجود آنکه دولت و همه ابزارهای امنيتی و نظامی و انتظامی در دست آنهاست، با علنی‏کردن خوی قانون‏گريز خود، به پخش اعلاميه‏های تهديدآميز و سازماندهی برای حمله به مطبوعات افشاکننده‌ی فجايع اخير می‏پردازند. تدارک حمله عصر فردا به روزنامه اعتماد ملی، جديدترين برنامه قانون‌شکنانه آنها برای سرکوب منتقدان است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


برخی از نمازگزاران نماز جمعه امروز تهران به «موج سبز آزادی» خبر دادند که عده‏ای از حاميان کودتا برای سرکوب بيشتر رسانه‏های منتقد و به طور مشخص روزنامه اعتماد ملی برنامه‏ريزی کرده‌اند.

بر اساس اين گزارش‌ها، ظهر امروز در ميان نمازگزاران نمازجمعه اعلاميه‏هايی پخش شده است که در آنها برای حمله به دفتر روزنامه اعتماد ملی دعوت شده است.

در اين اعلاميه‏ها با اشاره به اينکه انصار حزب‏الله معتقد است تا وقتی تريبون‏های بيگانه و اشخاصی مانند کروبی و خاتمی می‏توانند سخن بگويند، اغتشاشات ادامه پيدا خواهد کرد، زمان حمله به دفتر روزنامه اعتماد ملی، ساعت ۴ عصر فردا (شنبه ۲۴ مرداد ماه) اعلام شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016