سه شنبه 27 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

خبر جديد از وضعيت حجاريان: ملاقات محدود با خانواده، تحت کنترل دوربين! موج سبز آزادی

يک منبع مطلع به «موج سبز آزادی» خبر داد که برخلاف ادعای مسئولان قضايی و سياسی، محل نگهداری سعيد حجاريان بيشتر از منزل، به پادگان شبيه است و امکان ملاقات خانواده‌ی او نيز بسيار محدود است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش موج سبز آزادی، اين منبع مطلع با اشاره به اينکه محل نگهداری حجاريان، جايی شبيه پادگان در شرق تهران است، درباره استخر مورد اشاره يک نماينده مجلس نيز گفت: بازجويان ادعا می‌کنند که شبها در ساعات ۹ تا ۱۰ سعيد حجاريان برای پيگيری درمان در آن راه می‌رود.

وی همچنين با رد ادعای برخی مسئولان مبنی بر اينکه خانواده حجاريان به محل نگهداری او رفت و آمد دارند، خاطرنشان کرد که آنها هر هفته و گاهی هر دو هفته يک بار اجازه می‌يابند با سعيد ملاقات کنند و در واقع فقط در مواقعی که شايعاتی در مورد سلامتی او پخش شده، به خانواده‌اش اجازه‌ی ملاقات داده‌‌اند.

وی با اشاره به اينکه مدت زمان اين ملاقات‌ها در حدود ۱۵ تا ۲۰ دقيقه بوده، درباره چگونگی اين ملاقات‌ها نيز گفت: در هنگام ملاقات، علاوه بر حضور بازجوها، دوربينی هم روبه‌روی حجاريان قرار می‌دهند و از او فيلم می‌گيرند. همچنين بازجويان اجازه نمی‌دهند آقای حجاريان از اخبار بيرون زندان مطلع شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016