چهارشنبه 28 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

برگزاری دادگاه اعضای هيات مديره سنديکای کارگران کشت و صنعت هفت تپه، هرانا

ساعت ۹ صبح روز سه شنبه، مورخ ۲۷ مرداد ماه اعضای هيات مديره سنديکای کارگری کشت و صنعت هفت تپه در شعبه دوم دادگاه انقلاب دزفول مورد تفهيم اتهام و محاکمه مجدد قرار گرفتند .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


کارگران که با اتهاماتی چون تبليغ عليه نظام از طريق مصاحبه با رسانه های بيگانه، ارتباط با افراد معاند نظام، تشکيل سنديکای غير قانونی (که در پرونده به عنوان تشکلی غير قانونی نام برده شد)، تحريک کارگران عليه سران نظام روبه‌رو بودند با رد تمامی اتهامات به دفاع از خود پرداختند .
محمد اوليايی‌فر وکيل مدافع کارگران در جلسه‌ی دادگاه در دفاع از کارگران با استناد به مفاد قانونی در خصوص تشکيل سنديکا و با ارايه‌ی اسناد موجود در ارتباط با ثبت قانونی سنديکای کارگری از طريق اداره‌‌ی کار و نامه‌نگاری با وزارت کار اتهامات وارد شده را بی اساس و به دليل مشابهت بسيار اتهامات طرح شده در اين پرونده با پرونده‌ی قبلی در جريان کارگران، خواستار تجديد جلسه‌ی دادگاه پس از صدور رای از سوی دادگاه تجديد نظر اهواز شد که با موافقت قاضی پرونده‌ی جلسه‌ی رسيده‌گی به بعد از صدور حکم از سوی شعبه سيزدهم دادگاه تجديد نظر اهواز موکول شد .
محمد حيدری مهر، فريدون نيکوفر، نجات دهلی و جليل احمدی با حکم برائت از اين پرونده خارج، اما اتهامات ذکر شده هم‌چنان رضا رخشان مسئول روابط عمومی و علی نجاتی رييس هيات مديره‌ی سنديکای کارگران هفت تپه که چندی پيش از کار اخراج شده بود را تهديد می‌کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016