پنجشنبه 29 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حمايت خانواده های زندانيان حوادث پس از انتخابات از اقدامات مهدی کروبی، نوروز

آمران امور جاری در به پايان رساندن اشتباهاتی که مرتکب شدند تعلل می ورزند

"بسم الله الرحمن الرحيم"

(بيانيه شماره ۶ خانواده های زندانيان)

"واذا فعلوافاحشه قالووجدنا عليها آبائنا والله امرنا بها قل ان الله لا يامربالفحشا اتقولون علی الله مالاتعلمون."

..آنها که چون کار زشتی مرتکب می شوند می گويند :ما بزرگان خودرا به اين روش يافته ايم و خدا مارا به آن امر کرده است بگو ای پيامبر هرگز خدا به اعمال زشت امر نمی کند! مگر اينکه خود شما از نادانی به خدا نسبت می دهيد...

آيه ۲۸ سوره اعراف



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


....امروز پس از دو ماه انتظار و صبوری خانواده های زندانيان بی گناه هنوز بسياری از خانواده ها دل نگران عزيزانشان هستند و به نظر می رسد آمران امور جاری در به پايان رساندن اشتباهاتی که مرتکب شدند تعلل می ورزند! پس از تقاضای به حق و شجاعانه حجت الاسلام مهدی کروبی در رسيدگی به جنايات و سفاکی های پس از انتخابات وجدان های بيدار و آگاه جامعه به منظور تصحيح روند کنونی و رفع تنش و خشونت خواستار رسيدگی سريع به جرائم مشهود و توقف روند دستگيری فعالين سياسی واجتماعی در سراسر کشور شدند. بديهی است ملت در چنين شرايطی از روحانيت شيعه انتظار دارند از حق انسانی و دينی آن ها دفاع کنند و اقدام شجاعانه حجت الاسلام کروبی که در اين زمينه نمونه می باشد در راستای ايفای همين وظيفه بر همگان لازم است که از ايشان حمايت کنند. اعلام مواضع تشکل های مختلف اعم ازعلماء و روحانيون آزاده، پزشکان متخصص و افتخار آفرين، حقوق دانان شجاع و مردمی، و ديگر اقشار مختلف باعث دل گرمی مردم فهيم و رنج کشيده ی ايران شد.

ما خانواده های زندانيان پس از انتخابات ضمن حمايت مجدد از مواضع اين بزرگان و جناب آقای کروبی رسيدگی به فجايع انجام شده و مجازات آمران و عاملان آن و همدردی با خانواده ی شهدا و آسيب ديدگان وقايع اخيررا خواستاريم.

اميدواريم رياست جديد قوه قضاييه با عنايت به شعار قانون گرايی و عدم مدارا با قانون شکنان که دربدو ورود به اين مسئوليت از ايشان شنيده شد رسيدگی به پرونده های اين عزيزان را در دستور کار خود قرار داده و بيش از اين اجازه نقض قانون اساسی توسط نيروهای خودسر که وهن نظام اسلامی و قوه قضاييه بر آمده از آن است و علی الخصوص رسيدگی به وضعيت زنان ودختران جوان را که شرع مبين توجه ويژه به حفظ حقوق آنان دارد را در اولويت کاری خود قرار دهند وبه اين اميد که ايشان در مسئوليت جديد خود موفق به اجرای هر چه بهتر عدالت ودفاع از حقوق شهروندان ايران اسلامی شوند.

"حسبنا الله ونعم الوکيل نعم المولی ونعم النصير"

خانواده های زندانيان حوادث پس از انتخابات


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016