دوشنبه 2 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هنگامه شهيدی به بند عمومی منتقل شد، سحام نيوز

سحام نيوز : هنگامه شهيدی پس از گذشت ٥٠ روز از بازداشتش از زندان انفرادی به بند عمومی در اوين منتقل شده است . مادر هنگامه شهيدی با اعلام اين خبر به سحام نيوز گفت :



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اول ماه رمضان با منزل تماس گرفت و گفت که پس از ٥٠ روز از زندان انفرادی به بند عمومی منتقل شده و با يک خانمی هم بند است . البته هنگامه گفت که هنوز بازجويی های او ادامه دارد .
وی گفت : هنگامه اظهار داشت که حالش خوب است و مرتب داروهای خود را مصرف می کن ولی من با توجه به بيماری قلبی و افت فشار همچنان نگران سلامتی دخترم هستم .
مادر هنگامه شهيدی با ابراز اميدواری برای آزادی تمام زندانيان سياسی گفت : طبق وعده هايی که داده شده بود قرار بود که تا قبل از ماه رمضان تمام زندانيان سياسی آزاد شوند ولی هنوز بسياری در بند هستند و بنابراين من عاجزانه از مسولان تقاضا دارم که همه زندانيان را آزاد کنند .
وی گفت : من و آقای مصطفايی وکيل هنگامه هر روز از صبح تا شب پيگير کارهای دخترم برای آزاديش هستيم ولی تا کنون به نتيجه ای نرسيده ايم و من از مسولان تقاضا دارم تا با توجه به بيماری قلبی دخترم هرچه سريعتر مقدمات آزادی او را فراهم کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016