پنجشنبه 5 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سرلشگر فيروزآبادی: شب قدر رمز ولايت است، آفتاب

امروز حد کار از سطح دستگاه‌های دفاعی، امنيتی و انتظامی فراتر رفته است. قوه قضاييه بحمدالله با قدرت عدالت اسلامی را اجرا می‌کند.

آفتاب: سرلشگر فيروزآبادی گفت: «دشمنان به دنبال تحميل تهاجم و شبيخون فرهنگی به انقلاب اسلامی بوده‌اند».

به گزارش گروه سياسی آفتاب، سرلشگر بسيجی دکتر سيدحسن فيروزآبادی رييس ستاد کل نيروهای مسلح در جلسه راهبردی نيروهای مسلح با حضور فرماندهان و مسوولان عالی‌رتبه نظامی درباره ماه مبارک رمضان و استغفار در اين ماه اظهار کرد: «استغفار برای اين است که می‌خواهيم برويم به ميهمانی خدا. انسانی بايستی هرچه آلودگی دارد در اين ماه پاک بکند و آماده شود برای رفتن به ميهمانی. قرآن دائم در حال نزول است و در ماه مبارک رمضان چه نگاه بکنيد به قرآن، چه بخوانيد و چه گوش بدهيد، هزار برابر ثواب دارد».



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی هم‌چنين در ارتباط با شب‌های قدر اظهار کرد: «شب قدر رمز ولايت است. خدا به پيغمبر می‌گويد تو چه می‌دانی شب قدر چيست؟ منظور اين نيست که پيامبر نمی‌دانند، خدا می‌خواهد عظمت شب قدر را در سوره قدر برای ما بيان کند که تعجب کنيم شب قدر چيست که خدا اين قدر به آن اهميت می‌دهد. شب قدر از هزار ماه بهتر است».

هم‌چنين عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام از استادان حوزه و دانشگاه‌ها و متفکران و انديشمندان اسلامی درخواست کرد بخشی از وقتشان را به ويژه در ماه مبارک رمضان و فرصت مغتنم شب‌های قدر، به تامل به اعترافات طراحان آشوب‌های اخير و کودتای مخملی عليه نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران، برای پيدا کردن و تجزيه و تحليل آسيب‌های فکری و فرهنگی که از سوی دشمنان در تهاجم فرهنگی و شبيخون فرهنگی به انقلاب تحميل کردند، اختصاص داده و اين آسيب‌ها را شناسايی و برای درمان اين دردهای فرهنگی و اجتماعی راهکار و راه حل ارائه کنند.

وی اظهار کرد: «امروز حد کار از سطح دستگاه‌های دفاعی، امنيتی و انتظامی فراتر رفته است. قوه قضاييه بحمدالله با قدرت عدالت اسلامی را اجرا می‌کند و اکنون نوبت نخبگان فکری و سياسی جامعه است و جامعه انقلابی و ولی‌نعمتان ما از علمای حوزه‌های علميه و استادان دانشگاه‌ها و متفکران رسانه‌ها انتظار دارند برای حل اين مسائل به ندای رهبر عزيز حضرت آيت الله العظمی خامنه‌ای در نهضت نرم‌افزاری و ايجاد کرسی‌های نظريه‌پردازی همت کنند».

فيروزآبادی در پايان از معرف بزرگ انقلاب اسلامی حجت‌الاسلام و المسلمين سيد حميد روحانی که تکليف انقلابی‌اش را در روشنگری حوادث اخير انجام داد تقدير و تشکر کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016