سه شنبه 10 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بهمن احمدی امويی همچنان از حق ملاقات محروم است، کانون زنان ايرانی

کانون زنان ايرانی: بهمن احمدی امويی ،روزنامه نگاری که از هفتاد روز قبل در زندان اوين در بازداشت موقت به سر می برد ،همچنان از حق ملاقات با خانواده و دسترسی به وکيل محروم است.ملاقات با خانواده از حقوق قانونی و اوليه هر زندانی است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ژيلا بنی يعقوب ، همسر بهمن که امروز -دوشنبه- موفق به ملاقات با او نشده بود ،گفت :"ماموران پذيرش بخش ملاقات بند ۲۰۹ اوين به من گفتندبهمن اجازه ملاقات ندارد و ديگر به اينجا مراجعه نکنيد .اگر روزی هم قرار شد به شما با او ملااقات بدهند ، خودمان تلفن می کنيم."

به گفته سازمان گزارشگران بدون مرز بهمن احمدی امويی يکی از چهل و يک روزنامه نگار ايرانی است که در حوادث پس از انتخابات دهم رياست جمهوری ايران بازداشت شده است. او نزديک به شصت روز در سلول انفرادی بوده و در همه مدت بازداشتش فقط يکبار اجازه يافته است که با يکی از برادرانش ملاقات کند.

احمدی امويی فعاليت مطبوعاتی اش را با يک هفته نامه مستقل اقتصادی به نام ميهن و در سال ۱۳۷۵ شروع کرد و پس از آن به همشهری رفت .با انتشار مطبوعات اصلاح طلب به روزنامه جامعه و پس از آن به توس رفت و با توقيف اين روزنامه ها به صبح امروز کوچ کرد.همکاری با روزنامه های خرداد، نوروز ،شرق ،وقايع اتفاقيه را نيز در کارنامه خود دارد.

دو کتاب را نيز در کارنامه نويسندگی خود دارد:"اقتصاد سياسی جمهوری اسلامی "و" مردان جمهوری اسلامی چگونه تکنوکرات شدند" که هر دو توسط نشرگام نو چاپ و روانه بازار شده است.

او تا شهريور ماه ۱۳۷۸ دبيرگروه اقتصادی روزنامه غيردولتی سرمايه بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016