چهارشنبه 11 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دختر ابطحی: پدرم از ما خواسته به همه بگوييم که خود او وبلاگش را در زندان می نوشت، روز آنلاين

محمد علی ابطحی بعد از گذشت ۷۴ روز از بازداشت، دوشنبه شب در منزل خود افطار کرد. دختر اين فعال سياسی اصلاح طلب وضع روحی و جسمی پدرش را خوب توصيف کرده و به "روز" گفت: پدرم به اتفاق سه مامور به منزل آمده و در کنار خانواده افطار کرد و بعد از افطار به زندان بازگردانده شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


فائزه ابطحی افزود: سه ماموری که با پدرم آمده بودند نيز در منزل با ما بودند اما مثل دفعه قبلی در زندان اوين که با پدرم شام خورديم و بازجو اجازه صحبت کردن نميداد و سعی در ايجاد جنگ روانی داشت نبودند و اين سه مامور همکاری ميکردند و ما با پدرم راحت صحبت کرديم.

به گفته خانم ابطحی، بازجويی های محمد علی ابطحی تمام شده و اين فعال سياسی از سلول انفرادی به سلولی دو نفره منتقل شده و با سعيد شريعتی، عضو جبهه مشارکت هم سلول است.

فائزه ابطحی گفت: پدرم گفته که آقای عطريان فر همچنان در سلول انفرادی است اما بعضی وقت ها او را به سلول پدرم می برند و ساعتی را در سلول پدرم ميگذراند.

وی با بيان اينکه آقای ابطحی، ساير زندانيان را نمی بيند گفت: پدرم می گفت بازجوييهايش تمام شده اما می گفت که نميداند وضعيت چگونه خواهد بود و چه اتفاقی خواهد افتاد.

دختر آقای ابطحی افزود: وکيل پدرم هنوز موفق به ديدار با او نشده و پدرم درخواست ميکرد که وکيلش برای ديدار با او پی گيری کند.

فائزه ابطحی درباره به روز شدن وبلاگ پدرش از زندان گفت: پدرم از ما خواسته به همه بگوييم که خود او وبلاگش را در زندان می نوشت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016