شنبه 14 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بروجردی: فهرست ارائه شده به مجلس درباره کشته‌شدگان اخير فاقد ارزش قانونی است، فارس

خبرگزاری فارس: رئيس کميسيون امنيت ملی و سياست‌خارجی مجلس با اشاره به عدم ارائه مشخصات اوليه ليست کشته شدگان حوادث اخير که از سوی رسانه‌های دوم خردادی منتشر شده است تاکيد کرد که ادعاهای مطرح شده در اين زمينه با توجه به عدم ارائه مشخصات اوليه آنان به شدت زير سئوال است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


علاءالدين بروجردی نماينده مردم بروجرد و رئيس کميسيون امنيت ملی و سياست‌خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به پروژه ۷۲ تن سازی از کشته‌ شدگان اغتشاشات اخير که از سوی رسانه‌های مغرض بيگانه و نيز برخی جريان‌های دوم‌خردادی به آن پرداخته شده است به خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس گفت: چند هفته پيش آقايان بهشتی و الويری با حضور در کميسيون امنيت ملی ليست ۶۹ نفری از کشته‌شدگان حوادث اخير را بدون مشخصات دقيق از جمله نام پدر و شماره شناسنامه ارائه کردند که در مقابل از آنان خواستيم به دليل اينکه اين اسامی بدون مشخصات دقيق فاقد ارزش قانونی است، مشخصات دقيق آنان را به ما ارائه کنند.

* هنوز از سوی بهشتی و الويری مشخصات اوليه ليست آنان ارائه نشده است

وی افزود: پس از گذشت يک هفته اين اقدام از سوی آنان ارائه نشد و پس از پيگيری‌های متعدد دبير کميسيون آنان دوباره طی نامه‌ای به کميته ويژه پيگيری مجلس اسم اين افراد را بدون مشخصات اوليه و ضروری ارائه کردند.
بروجردی تاکيد کرد: پس از گذشت يک ماه از حضور اين افراد در کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس و پيگيری‌های متعدد اين کميسيون و کميته ويژه مجلس هنوز علی‌رغم اينکه ۳ نفر به ليست ۶۹ نفره آنان افزوده شده است و کشته‌ شدگان را ۷۲ نفر اعلام کرده‌اند اما نام پدر و شماره شناسنامه آنان را که مراجع ذيربط می‌توانند از اين طريق نام آنان را پيگيری کنند، هنوز واصل نشده است.
رئيس کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی در مجلس در پايان تاکيد کرد که ادعاهای مطرح شده در اين زمينه با توجه به عدم ارائه مشخصات اوليه آنان به شدت زير سئوال است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016