چهارشنبه 18 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مجلس اظهارات رييس دفتر احمدی نژاد در مورد معرفی وزرای پيشنهادی را تکذيب کرد، ايلنا

باز پس گرفتن نامه معرفی وزرای پيشنهادی توسط رييس جمهور هيچگونه ارتباطی با برنامه سرکشی نمايندگان مجلس به حوزه‌های انتخابيه نداشته است.


ايلنا: در پی اظهارات رييس دفتر رييس جمهور مبنی بر اين که پس گرفتن نامه معرفی وزرای پيشنهادی توسط رييس جمهور به علت تعطيلات مجلس بوده است، مجلس شورای اسلامی ضمن تکذيب آن به اين مطالب پاسخ داد.
به گزارش ايلنا در اين توضيحات آمده است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


باز پس گرفتن نامه معرفی وزرای پيشنهادی توسط رييس جمهور هيچگونه ارتباطی با برنامه سرکشی نمايندگان مجلس به حوزه‌های انتخابيه نداشته است.
همچنين همان طور که رييس مجلس شورای اسلامی در جلسه روز گذشته اعلام کرد نمايندگان مجلس آمادگی حضور در مجلس شورای اسلامی در روز سه‌شنبه ۲۴/۶/۸۸ و تشکيل جلسه‌علنی به منظور بررسی صلاحيت دو وزير پيشنهادی را دارند.
گفتنی است آقای "اسفنديار رحيم مشائی" شب گذشته در گفتگو با يکی از خبرگزاری‌ها علت پس گرفتن نامه وزرای پيشنهادی را تعطيلات مجلس ذکر کرده بود که اين اظهارات از سوی مجلس شورای اسلامی تکذيب می‌گردد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016