پنجشنبه 19 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محصولی! نماينده ايران در سازمان ملل می‌شويد؟ محصولی: خونه دختر عروسيه، داماد خبر نداره! ايلنا

در خدمت دولت دهم هستم و اگر فرصت مناسبی در دولت برای خدمت وجود داشته باشد، خدمت بی منت، فرصت خوبی است که خداوند برای بنده بوجود می‌آورد.


ايلنا: وزير سابق کشور در پاسخ به سوالی مبنی بر اين که آيا قرار است نماينده ايران در سازمان ملل متحد شويد، گفت: ضرب‌المثلی به زبان ترکی هست که می‌گويد «خونه دختر عروسيه، داماد خبر نداره.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار ايلنا، صادق محصولی که عصر ديروز و در حاشيه مراسم توديعش از وزارت کشور در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت، درباره توجه به تدوين قانون انتخابات در دولت نهم گفت: تدوين قانون انتخابات مربوط به مراکز قانون‌گذاری است، در حال حاضر دو کار موازی در مجمع تشخيص مصلحت نظام در حال انجام است. ما وقتی روند را پی‌گيری کرديم گفتند اين قانون به انتخابات دهم رياست‌جمهوری نمی‌رسد؛ لذا حسب هماهنگی که با مجمع شد، تصميم گرفتيم مطابق قانون قبلی انتخابات را برگزار کنيم، البته ما آمادگی داشتيم که به قانون جديد عمل کنيم، بخصوص در بخش‌هايی مانند ثبت نام نامزدها که معضلاتی در اين زمينه داريم، اما اعلام کردند قانون به اين انتخابات نمی‌رسد و تا به حال هم مصوبه‌ای در اين زمينه نداشته‌اند.
صادق محصولی اظهار کرد: ما آمادگی داشتيم اگر پيش از انتخابات قانون جديد ارائه شود به آن عمل کنيم.
وی گفت: اگر مجمع تشخيص مصلحت نظام از دولت نظری بخواهد؛ کما اين که در بعضی موارد دعوت‌هايی صورت می‌گيرد، نماينده دولت هم نظرش را به مجمع می‌دهد؛ اما مراجع قانون‌گذاری در نهايت تصميم نهايی را برای قانون جديد انتخابات می‌گيرند.
وزير سابق کشور در بخش ديگری از سخنانش افزود: اگر به حوزه های اجتماعی به دليل اينکه متولی کمتری دارند، بيشتر رسيدگی شود، برای وزارت کشور بهتر است.
وی در پاسخ به اصرار خبرنگاران مبنی بر اين که پست شما در دولت دهم چيست، گفت: در خدمت دولت دهم هستم و با آن در حال همکاری هستم. مهم اين است که کار برای رضايت مردم و خدا باشد و فرقی ميان دولت و بخش خصوصی تفاوتی وجود ندارد، اما اگر فرصت مناسبی در دولت برای خدمت وجود داشته باشد، خدمت بی منت فرصت خوبی است که خداوند برای بنده بوجود می‌آورد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016