جمعه 23 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نامه جمعی از نمايندگان در حمايت از معرفی دوباره برخی وزرای دولت، ايلنا

اگرچه رئيس‌جمهور تمايلی به ابقای برخی وزرای دولت نهم ندارد، اما نمايندگان مجلس با برآورد مثبت از عملکردهای آنان خواستار ابقايشان در بدنه دولت دهم هستند
درخواست ابقای جهرمی‏، فتاح و محسنی‌اژه‌ای.


عضو سابق هيات رئيسه مجلس با بيان اينکه مجمع نمايندگان استان خراسان هنوز ليستی از اسامی معتبر برای وزرای پيشنهادی دولت دهم به رئيس جمهور ارائه نداده است، از برخی نامه‌های نمايندگان خطاب به احمدی‌نژاد خبر داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


موسی قربانی نماينده قائنات در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا، با بيان اينکه نمايندگان در حاشيه جلسات علنی مجلس و در جلسات کميسيون‌ها و فراکسيون‌ها در حال جمع‌آوری نامه‌هايی خطاب به رئيس جمهور هستند، ادامه داد: معمولا در اين نامه‌ها از رئيس‌جمهور خواسته می‌شود که فلان وزير همچنان در کابينه بماند و يا فرد ديگر ی را پيشنهاد می دهند و در ذيل آن امضا نمايندگانی که موافق اين مساله هستند، قيد می‌شود.
وی با اشاره به اينکه در حاشيه نشست مشترک رئيس جمهور با مجمع نمايندگان اصولگرا که روز دوشنبه هفته گذشته برگزار شد، نيز نامه‌هايی از اين دست به احمدی‌نژاد داده شد، افزود: البته نتيجه اين نامه‌نگاری‌ها مشخص است.
قربانی از ارائه توضيح بيشتر در مورد اينکه نتيجه اين نامه‌ها چه می‌شود؟‏، خودداری کرد و گفت: من و شما از سوابق اين نامه‌ها خبر داريم. ديگر نيازی به توضيحات بيشتر نيست.
عضو کميسيون حقوقی و قضايی مجلس در پاسخ به اينکه نامه‌های نمايندگان درباره چه وزرايی بوده است؟، گفت: تا آنجا که من می‌دانم، برخی درباره آقای فتاح وزير نيرو و برخی درباره آقای جهرمی وزير کار نامه‌هايی نوشتند.
وی با تاکيد بر اينکه مسلما رئيس جمهور تصميم‌ نهايی را اخذ خواهد کرد، ادامه داد: البته نمايندگان بسياری هم موافق ادامه حضور آقای محسنی‌اژه‌ای هستند. اما آنطور که ما شنيده‌ايم رئيس جمهور قصد ندارند که هيچ يک از اين وزرای مدنظر نماينتدگان را ابقا کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016