دوشنبه 23 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پس از ۴۰ روز بی خبری مطلق، حضور عبدالله مومنی در بيدادگاه کودتاچيان، ادوارنيوز

ادوارنيوز: پس از ۴۰ روز بی خبری مطلق از عبدالله مومنی سخنگوی سازمان دانش آموختگان ايران (ادوار تحکيم وحدت) صبح امروز و در جريان پنجمين جلسه بيدادگاه فعالان سياسی وی در سالن اجتماعات کاخ دادگستری حاضر شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ادوارنيوز، در حالی که پيش از اين از سوی مقامات دادگستری اعلام شده بود که رسانه ها حق نام بردن از حاضران در دادگاه را ندارند، خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی، اعلام کرده است که "عبدالله مومنی از عناصر اصلی سازمان ادوار تحکيم وحدت يکی از متهمانی است که در دادگاه امروز حضور يافته است".

بنا به اعلام اين خبرگزاری به جز عبدالله مومنی ۵ تن ديگر نيز که نامی از آنها برده نشده در جلسه دادگاه به عنوان متهم حاضر شده اند.

در متن کيفرخواست قرائت شده پيش از محاکمه عبدالله مومنی، به طرح اتهام عليه اينترنت و سايت هايی نظير فيس بوک و يوتيوپ پرداخته شده است.

پايگاه خبری ادوارنيوز، با تاکيد براينکه اين محاکمات کوچکترين مشروعيت و وجاهتی ندارد، از اعلام حضور عبدالله مومنی در اين بيدادگاه که به منزله اطمينان از حيات اين عضو دربند سازمان ادوارتحکيم وحدت پس از ۴۰ روز بی خبری مطلق می باشد، ابراز خوشنودی می کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016