چهارشنبه 25 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تجمع در بروکسل، در همگامی با حضور اعتراضی مردم ايران در روز قدس، جمعه ۱۸ سپتامبر

دعوت به همگامی با مردم ايران برای تبديل تظاهرات دولتی قدس به اعتراض به نقض حقوق بشردر ايران

طبق اخبار رسيده از ايران، همزمان با تظاهرات دولتی روز قدس درروز جمعه ۲۷ شهريور، بسياری از هموطنانمان درايران مصمم شده اند که با شرکت در اين تظاهرات، اين مراسم دولتی را به روزی برای اعتراض به نقض حقوق شهروندی تبديل نمايند. مردم با هوشياری در شرايطی که کوچکترين امکان اعتراض از آنها گرفته شده است و هيچ مجوزی برای اعتراضات قانونی به فجايعی که در زندانهای ايران گذشته است، داده نمی شود، با استفاده از تظاهراتی که بنام روز قدس هر ساله در جمهوری اسلامی مرسوم است، تصميم گرفته اند در صفوف فشرده به اين راهپيمايی بپيوندند و از اين طريق اعتراض مدنی و صلح جويانه خود را فرياد کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در شرايطی که سرکوب وحشيانه وغير انسانی هم ميهنان داخل کشورمان درحال گسترش است،. کانون مدافعان حقوق بشر در ايران- بلژيک، در روز جمعه ۱۸ سپتامبر ۲۰۰۹، تظاهراتی را از ساعت ۱۸ تا ۱۹ در برابر سفارت جمهوری اسلامی ايران در بروکسل، تدارک ديده است. ما از عموم هموطنان ايرانی در بلژيک دعوت می کنيم که همگام با مبارزات مردم ايران و برای دفاع از حقوق انسانی، حمايت و آزادی همه زندانيان سياسی که تحت فشار و دربندند و نيز برای پشتيبانی از خانواده های داغدار و جوانان جان به لب رسيده ای که با مبارزه مسالمت آميز و مدنی برای احقاق حقوق خود تلاش می کنند، در اين تظاهرات شرکت کنند. در واقع شرکت در تظاهرات کمترين کاريست که ما ايرانيان ساکن بلژيک می توانيم برای همبستگی با مبارزات مردم کشور مان انجام دهيم.

کانون مدافعان حقوق بشر در ايران- بلژيک

مکان: روبروی سفارت جمهوری اسلامی ايران در بروکسل
L’Avenue Franklin Roosevelt, 15
زمان: روز جمعه ۱۸ سپتامبر ۲۰۰۹
ساعت :۱۹-۱۸


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016